به گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه ادیان و مذاهب، متن نامه لئو بوکاردی به این شرح است: صمیمانه‌ترین تبریکات خویش را به مناسبت فرارسیدن نوروز ۱۳۹۹ تقدیم می‌دارم. با امید به این‌که سالی سرشار از صلح، آرامش و بهترین‌ها باشد و رؤیاها و امیدهایی که در قلب همگان سکنا دارند با یاری و رحمت خداوند تحقق یابند.

لحظات سخت و نگران‌کننده‌ای که به دلیل شیوع ویروس کرونا سپری می‌کنیم، علاوه بر مشکلاتی که تا به اینجا به وجود آورده، سایه‌ای از اندوه بر جشن نوروز انداخته است.

خود را در کنار بیماران، خانواده‌های قربانیان و به‌خصوص پزشکان، پژوهشگران و پرستارانی می‌دانیم که با تمام وجود خود را وقف مهار این ویروس می‌کنند.

برای ایرانیان آرزو می‌کنیم تا سال جدید برای تمامی خانواده‌ها سلامتی و کامیابی به همراه داشته باشد و به یاری خداوند و همراهی همگان بتوان بر این چالش فائق آمد.

گفتنی است: شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۳۶۶۲۰۰۲۳، ۳۶۶۲۰۹۹۹، ۳۶۷۰۶۰۳۰ و ۳۶۷۰۴۳۶۸ (با پیش‌شماره ۰۲۵) تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.