به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه شورای سازمان قطار شهری قم افزود: با توجه به سوابق عملیاتی و تجربیات سرپرست جدید سازمان قطار شهری انتظار داریم در تسریع این طرح و بهره‌برداری از آن با نهایت تلاش، برنامه‌ریزی و برقراری تعامل و همکاری با مدیران استان هرچه سریع‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به اهمیت برنامه‌ریزی و مدون شدن فعالیت‌های عمرانی این طرح مهم شهر قم خاطرنشان کرد: گزارش ادواری از روند پیشرفت، فعالیت‌ها و اقدام‌ها به‌صورت منظم ارائه شود.

در این جلسه وضعیت متروی قم موردبررسی قرار گرفت و تصمیم‌های لازم در راستای تسریع در اجرای این طرح اتخاذ شد.

عملیات اجرایی ساخت خط A متروی شهر قم در نیمه دوم سال ۸۸ بااعتباری بالغ‌بر ۱۱ هزار میلیارد ریال توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا آغاز شد، راه‌اندازی خط متروی قم به ۲ مرحله تقسیم‌بندی شده است که در مرحله نخست مسیر قلعه کامکار تا میدان شهید مطهری و در مرحله دوم مسیر میدان شهید مطهری تا ایستگاه مسجد جمکران راه‌اندازی می‌شود.

معرفی سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم

طی حکمی از سوی بهرام سرمست استاندار قم، منصور درویشی به‌عنوان سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم منصوب شد.

در حکم استاندار قم خطاب به سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم آمده است: با توجه به‌مراتب تعهد و تخصص جناب‌عالی و با عنایت به پیشنهاد شهردار محترم قم و بر اساس مصوبه مورخ ۱۱/۰۱/۹۹ شورای سازمان قطار شهری و به استناد ماده ۱۹ اساسنامه آن سازمان شما را به‌عنوان سرپرست سازمان قطار شهری شهرداری قم منصوب می‌نمایم.

در این حکم ذکر شده است: اهتمام به تحقق اهداف سازمان و توسعه حمل‌ونقل عمومی ریلی به‌ویژه تسریع در اجرا و تکمیل طرح مترو با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود مورد انتظار است؛ امید است در انجام وظایف قانونی و خدمت‌رسانی به شهروندان قم و مسافران و زائرین حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) موفق باشید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.