به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در این مراسم که به‌صورت ویدئوکنفرانس برگزار شد با اشاره شرایط سخت استان قم در مواجهه با بیماری کرونا، نقش بی‌بدیل آب را در حفظ سلامتی و بهداشت مهم ارزیابی کرد و خطاب به مدیرعامل و مدیران آب و فاضلاب قم گفت: این موضوع وظیفه شما را در شرایط کنونی سخت کرده اما یاری خداوند شما توانسته‌اید این وظیفه خطیر را به‌خوبی مدیریت کنید.

حمیدرضا جانباز بر ضرورت تلاش برای حفظ سلامتی مدیران و کارکنان صنعت آب و فاضلاب تأکید کرد و اظهار داشت: شما زمانی می‌توانید خدمات مناسبی به مردم ارائه کنید که از سلامتی برخوردار باشید که با دقت نظر و با رعایت مسائل بسیار جزیی بهداشت فردی می‌شود به‌زودی بر شرایط سختی که در استان قم حاکم است فائق آمد.

وی بابیان این‌که نباید خللی در روند خدمت‌رسانی شرکت‌های خدماتی اتفاق بیفتد، تصریح کرد: بنابراین هم به لحاظ شرعی و هم به حکم وظیفه انسانی و اخلاقی توصیه می‌کنم همکاران صنعت آب و فاضلاب بیشتر در کنار خانواده باشند مگر گروه‌ها و بخش‌های خدمات رسان که امیدواریم با درایت و همت همگانی و عزم ملی در مدت‌زمان کوتاهی این مشکلات را پشت سربگذاریم و شرایط کشور به حالت عادی بازگردد.

جانباز در ادامه با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات محمد احمدی جبلی گفت: وی در طول مدتی که در شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم خدمت کرد، منشأ تحولات بسیار خوبی بود و جزو نیروهای خوب صنعت آبفای کشور به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور همچنین ضمن آرزوی موفقیت برای علی جان صادق پور و مجموعه آب و فاضلاب شهری و قدردانی از خدمات صورت گرفته در سال‌های سخت گذشته در تأمین آب قم، بر لزوم استفاده بیشتر از ظرفیت طرح‌های فاضلاب در استان تأکید کرد.

در پایان این مراسم طی حکمی از سوی حمیدرضا جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، علی جان صادق پور به مدت دو سال به‌عنوان «عضو اصلی هیات‌مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم» معرفی و همچنین با اهدای لوحی از تلاش‌ها و خدمات محمد احمدی جبلی قدردانی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.