به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارتش؛ امیر سرتیپ دوم پزشک بهزاد موذنی رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا گفت: با درخواست استانداری قم و برابر اوامر سلسله مراتب فرماندهی بیمارستان ۵۰ تختخوابی سیار با کادر پزشکی مجرب و تجهیزات کافی در شهرک پردیسان قم برپا خواهد شد.

وی با بیان اینکه ارتش از شروع بیماری کرونا در کنار وزارت بهداشت همکاری‌های خود را آغاز کرد، افزود: با تمام قوا و نیروی انسانی مجرب و تجهیزات پزشکی کار آفندی را در مقابله با این ویروس انجام خواهیم داد.

امیر سرتیپ دوم موذنی تاکید کرد: برخورد ارتش با ویروس کرونا جهادی، آفندی و حالت جنگی است و برابر فرمایشات نورانی مقام معظم رهبری حفظه الله تعالی، نشان دهنده بارز اشدا علی الکفار و رحما بینهم است، ان شاالله این مأموریت را نیز با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت.

رئیس اداره بهداشت و درمان نزاجا در پاسخ به این سوال که در بیمارستان سیار چه تخصص‌هایی حضور دارند، خاطرنشان کرد: کادر در مانی پزشکی عمومی، عفونی و داخلی که بیشترین نیاز در عرصه مقابله با ویروس کرونا هستند وارد عمل می‌شویم، همچنین پرستاران، پزشکیاران، بهیاران، نیروهای آزمایشگاهی، بهداشت روان و بهداشت محیط و نیروهای پشتیبانی کننده در کنار پزشکان خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.