بر اساس اطلاعیه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم که پنجشنبه شب منتشر شده، آمده است: تمامی دانشگاه ها و مراکز علمی استان تا پایان هفته آینده (پنجشنبه۱۵ اسفند ماه) تعطیل خواهند بود.

در این اطلاعی آمده است: ️تمامی مهدکودک ها، مدارس و مراکز حوزوی هفته آینده تا روز دوشنبه ۱۲ اسفند ماه تعطیل هستند ضمن اینکه تمامی تجمعات فرهنگی و سینماها تا ۱۶ اسفند ماه لغو خواهند شد.

در اطلاعیه ستاد پیشگیری ، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان قم تاکید شده است: ️مراسم معنوی اعتکاف برگزار نخواهد شد .

همچنین بر اساس اعلام اداره کل مدیریت بحران استان، ساعات کاری تمامی دستگاههای اجرایی،  نهادهای دولتی ، عمومی و بانکها به غیر از واحد های عملیاتی دستگاه های امدادی و خدمات رسان تا روز پنج شنبه ۱۵ اسفند ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ خواهد بود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: تمامی شعبات بانک ها از بخشنامه کاهش ساعات اداری مستثنی گردیده و طبق رویه ساعات کاری قبل نسبت به ارائه خدمات به مردم اقدام خواهند نمود .

به گزارش ایرنا: پیش از این اداره کل مدیریت بحران با صدور اطلاعیه ای، تداوم کاهش ساعات کاری دستگاههای اجرایی استان قم و تعطیلی تمام مهدکودک ها، مدارس، دانشگاه ها، مراکز علمی و حوزوی در هفته آینده خبر داده بود.

همچنین ساعتی پس از اعلام ستاد نمازجمعه قم مبنی بر برپایی این آیین عبادی سیاسی این هفته در مصلای قدس شهر، شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در اطلاعیه‌ای نماز جمعه این هفته در ۲۳ استان از جمله قم را لغو کرد.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۲۴۵ نفر و فوت ناشی از آن در مجموع به ۲۶ نفر رسیده است.

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت ایرنا درباره آخرین آمار ابتلای قطعی و فوت ناشی از ویروس کرونا افزود: از روز گذشته تاکنون با توجه به افزایش آزمایشگاه‌های تشخیص ویروس کرونا، ۱۰۶ ابتلای قطعی تشخیص داده شده و در این بازه زمانی هفت نفر فوت کرده‌اند. در نتیجه در مجموع ۲۴۵ نفر ابتلای قطعی و ۲۶ نفر فوت ناشی از ویروس کرونا در کشور داریم.

وی ادامه داد: از این ۱۰۶ ابتلای قطعی جدید، ۳۸ نفر در تهران، ۲۳ نفر در گیلان، هفت نفر در قم، یک نفر در همدان، هشت نفر در اصفهان، هفت نفر در مازندران، پنج نفر در اردبیل، سه نفر در البرز، یک نفر در خراسان رضوی، سه نفر در سمنان، دو نفر در کرمانشاه، سه نفر در لرستان، یک نفر در کردستان، یک نفر در یزد، یک نفر در آذربایجان غربی و دو نفر در آذربایجان شرقی تشخیص داده شده است. /

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.