علی خبری روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: برنامه دیدارهای مرحله دوم از فصل جاری مسابقات لیگ دسته دوم بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور درسال ۱۳۹۸ درحالی اعلام شد که تیم هیات بسکتبال قم با نتایج بسیار خوبی از مرحله نخست عبور کرد و حالا یکی از شانس‌های راهیابی به لیگ دسته اول محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: تیم‌های راه یافته به مرحله دوم در چهار گروه تقسیم شده‌اند و بازی‌های خود را در شهرهای تاکستان، مهاباد، تهران و مشهد برگزار می‌کنند تا از هر گروه دو تیم مجوز صعود به مرحله بعد را کسب کنند.

دبیر هیات بسکتبال استان قم ادامه داد: مدعیان اصلی کسب مجوز صعود به لیگ دسته اول بسکتبال ایران در سال ۱۳۹۹ مشخص شوند.

خبری یادآور شد: تیم مردان قم در گروه دوم مرحله مقدماتی با تیم‌های بهمن بهبهان، شهدای بابل و هیات بسکتبال تاکستان هم‌گروه شده و طبق برنامه سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال از ششم تا نهم اسفند ماه در شهر تاکستان با حریفان خود به شکل دوره‌ای به رقابت خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: روز چهارشنبه هفتم اسفند ماه بازی‌های این مرحله آغاز می‌شود و تیم هیات بسکتبال قم نخستین مسابقه خود را از ساعت ۱۶ در مصاف با تیم شهدای بابل انجام می‌دهد، سپس ساعت ۱۸ روز پنجشنبه هشتم اسفند برابر تیم میزبان یعنی تاکستان قرار می‌گیرد و در آخرین مسابقه خود ساعت ۱۰ روز جمعه نهم اسفند مقابل تیم بهمن بهبهان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش ایرنا، درسال ۱۳۹۵، ۶۰۰ ورزشکار دررشته ورزشی بسکتبال فعال بود که با توجه به نیاز استان، برنامه ریزی برای افزایش تعداد ورزشکاران فعال در این رشته در رده های مختلف نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در بخش آقایان و بانوان به ۳ هزار تن در دستور کار قرار گرفت، که بر این اساس تعداد بسکتبالیست های قم از ۶۰۰ ورزشکار به بیش از یک هزار ورزشکار افزایش یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.