نماینده کرمانشاه در لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور در حالی به مصاف حریف قمی خود می رود که برای رهایی از قعر جدول و سامان بخشیدن به وضعیت خود نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارد.

یکی از دشواری های کار شاهین، بازی در زمین حریف است، تیم سوهان محمدسیما یکی از بهترین تیم های داخل خانه است و اکثر امتیازات خانگی را تاکنون کسب کرده است.

حریف امروز شاهین، حتی جزو مدعیان لیگ برتر نیز به حساب می آید و هم اکنون با کسب ۲۵ امتیاز، جایگاه چهارم را به خود اختصاص داده و به طور قطع برای عقب نماندن از غافله مدعیان، به چیزی جز سه امتیاز خانگی فکر نمی کند.

از سوی دیگر تیم شاهین نیز پس از تساوی پرگل هفته گذشته برابر آذرخش بندرعباس، این بار به دنبال پیروزی برابر رقیبی است که نتیجه دیدار رفت را به آنها واگذار کرده است.

مسابقات تیم های شاهین و سوهان محمدسیما از آنجایی که هر ۲ تیم نیاز مبرمی به پیروزی دارند می تواند صحنه های مهیجی را به همراه داشته باشد.

تیم شاهین برای پیروزی تلاش می کند
مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و در خصوص دیدار حساس تیمش برابر سوهان محمدسیما قم اظهار داشت: در این دیدار سخت به دنبال کسب سه امتیاز هستیم چرا که تیم شاهین در هیچ دیداری برای کسب پیروزی ناامید نبوده و نخواهد بود.

سیداحسان احسانی تصریح کرد: تیم شاهین از لحاظ روحی و آمادگی بدنی در شرایط مساعدی قرار دارد، بازیکنان در طول روزهای اخیر تمرینات خود را به صورت منظم زیرنظر کادر فنی دنبال کرده و آماده رویارویی با حریف قدرتمند خود هستند.

وی با اشاره به انسجام تیمی سوهان محمدسیما و موفقیت این تیم در اکثر بازی های خانگی، گفت: با این حال تیم ما هم بازیکنان خوب و جنگنده ای در اختیار دارد و برای کسب سه امتیاز به قم سفر می کند.

احسانی افزود: پیروزی در این مسابقه می تواند حتی باعث صعود ۲ تا سه پله ای شاهین در جدول مسابقات شود، موضوعی که اگر اتفاق بیفتد به طور قطع برای دیدارهای آتی روحیه بازیکنان را مضاعف تر از قبل خواهد کرد.

مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه با تاکید بر اینکه قعرنشینی شایسته این تیم و بازیکنان توانمندش نیست، گفت: تلاش می کنیم در هفته های آتی وضعیت خود را بهبود ببخشیم.

وی در پایان خواستار حمایت بیشتر مسئولان استانی و ورزشی کرمانشاه از تنها نماینده فوتسال استان و غرب کشور در لیگ برتر شد.

دیدار تیم های سوهان محمدسیما قم و شاهین کرمانشاه از ساعت ۱۷ فردا (سه شنبه۲۱ آبان) در قم به مصاف یکدیگر می روند.

در پایان هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور، تیم شاهین با ۲ برد، ۵ مساوی و ۸ باخت و کسب ۱۱ امتیاز در قعر جدول ۱۴ تیمی مسابقات قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.