علی امان‌زاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم ملی والیبال نشسته ایران از هم اکنون خود را برای حضوری قدرتمند در بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو آماده میکند.

وی بیان کرد: داود علی‌پوریان و صادق بیگدلی از تهران، مهدی بابادی از خراسان‌ رضوی، مرتضی مهرزاد، مجید لشگری، رمضان صالحی و امیر کفش‌دار از مازندران، میثم علی‌پور از گیلان، محمدرضا سبحانی‌نیا از اصفهان، مهرزاد مهروان از البرز، حسین گلستانی از قم، محمد نعمتی از گلستان، مرتضی رمضانی از قزوین، میثم حاجی‌بابایی از آذربایجان‌شرقی و حسین دریکوند از لرستان ۱۵ والیبالیست دعوت شده به اردوی ارومیه هستند.

وی ادامه داد: این اردو زیر نظر هادی رضایی سرمربی،  بهمن تاروردی‌زاده مربی،  محمد صفری فیزیوتراپ و علی کشفیا به عنوان سرپرست به مدت یک هفته در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست ارومیه برگزار می شود.

رییس هیات جانبازان و معلولان آذربایجان‌غربی گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا ورزشکاران فعال رشته والیبال نشسته استان نیز در این تمرین‌ها حاضر و از تجربه‌های مربیان، بازیکنان و اعضای تیم ملی بهره‌مند شوند.

ناصر حسن‌پور و پری مردمیدان از ملی‌پوشان ارومیه‌ای تیم‌های ملی والیبال نشسته مردان و زنان ایران هستند؛ حسن پور بیش از ۲۰ سال در معیت تیم ملی بود و چندین مقام قهرمانی آسیا، پارالمپیک و جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد.

۷۱۵۶/۲۰۹۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.