به گزارش خبرنگار مهر، بیژن سلیمان پور قبل از ظهر شنبه در یازدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که در سالن امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: باید دستگاه‌های اجرایی در انتخابات بی‌طرفانه عمل کنند و فضاهای اداری هم طبق قانون نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد.

وی افزود: شهرداری هم بیلبوردهای تبلیغاتی خود را فقط برای امر تبلیغ در مشارکت حداکثری و اصل انتخابات استفاده کند و این حق را ندارد که برای تبلیغ کاندیداها قرار گیرد؛ کاندیداها هم مکلف به اجرای قانون هستند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم افزود: فضاهای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی که در این روزها مناظرات داغ تبلیغات کاندیداها برگزار می‌کنند باید برابر قانون این فضاها را با عدالت در اختیار همه کاندیداها با هر حزب و جریانی قرار گیرد و دستگاه‌های اجرایی هم باید برای برگزاری یک انتخابات سالم فضاهای مورد نیاز را برای فرمانداری تأمین کنند.

وی گفت: فضاهای اداری و حتی سالن‌های ورزشی استان نباید در اختیار کاندیداها قرار گیرد و هیچ‌کدام از مدیران اجرایی هم نباید علیه و یا در حمایت از هرکدام از کاندیداها اقدامی انجام دهند.

سلیمان پور در پایان از همکاری خوب آموزش و پرورش برای در اختیار قرار دادن فضاهای آموزشی و همکاری با ستاد انتخابات استان تقدیر و تشکر کرد.

ایجاد ۴۰۰ شعبه اخذ رأی در فضاهای آموزشی استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم نیز در این جلسه گفت: ۴۰۰ شعبه اخذ رأی در فضاهای آموزشی و مدارس استان قرار دارد که ۵ هزار نیروی آموزش و پرورش هم با ستاد انتخاباتی استان همکاری خواهند کرد.

حمیدرضا شیخ الاسلام افزود: در بحث تجهیز مدارس و آماده‌سازی برای انتخابات ما کمبود نیرو داریم و از شهرداری می‌خواهیم برای نقل و انتقالات تجهیزات همکاری کنند.

گفتنی است، در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه این هفته استان مصوبات پروژه‌های پژوهشی و اعتبارات تملکی برای آن و بحث اعتبارات و انتخابات استان مورد بحث قرار گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.