به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید هاشم صفی الدین شامگاه یک‌شنبه در مراسم چهلمین روز شهادت سرداران مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس که با حضور ملیت‌های مختلف و جوانان مقاومت از کشورهای منطقه و خانواده سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی قدس قم برگزار شد، اظهار داشت: هرچند سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شدیدترین انتقام را از ترور این سرداران با هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد در عراق گرفتند و این پاسخ بزرگی به استکبار جهانی بود ولی جبهه مقاومت با مقاومت خود و خروج آمریکا انتقام سختی را خواهد گرفت و تا پیروزی قدس که آرزوی حاج قاسم بود جهاد را ترک نخواهد کرد.

معامله قرن توهم احمقانه آمریکا است

رئیس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان در این مراسم که نخستین سخنان خود در ایران اسلامی بود، با اشاره به توطئه معامله قرن، بیان کرد: رئیس جمهور احمق آمریکا با توطئه معامله قرن خواهان توطئه چینی و پیاده کردن اهداف شوم خود در منطقه و فلسطین هستند ولی زهی خیال باطل که این معامله توهمی بیش نیست و این امر باعث اتحاد گروه‌های فلسطینی و ملت‌های منطقه شد.

وی با بیان اینکه امروز ملت فلسطین راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه داده و در برابر اسرائیل و آمریکا با هم متحد هستند، افزود: دوستداران حاج قاسم آمریکایی‌ها را اخراج و معامله قرنی هم در منطقه وجود خارجی نخواهد داشت؛ جهاد ما تا آزادی قدس ادامه دارد.

انقلاب اسلامی، بهترین انقلاب قرن کنونی

حجت الاسلام صفی الدین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ۴۱ سالگی پیروزی انقلاب اسلامی، بیان کرد: بی‌شک انقلاب اسلامی برترین و بهترین انقلاب‌های قرن حاضر است؛ این انقلاب به رهبری امام خمینی (ره) است که تنها کسی است که اسلام ناب محمدی (ص) را در دنیا زنده کرد و ملت ایران هم شجاع‌ترین و مقاوم‌ترین ملت‌های عالم است.

وی افزود: در طول ۴۱ سال که از عمر این انقلاب پر برکت می‌گذرد ملت ایران از شعارهای معمار کبیر خود و اهداف خود خارج نشده و امروز بیشتر از گذشته این راه را ادامه و برای ملت‌های آزاده منطقه هم نوید پیروزی و آزادی را داده است.

رئیس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان به شهادت سردار حاج قام سلیمانی و ابومهدی المهندس اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا با ترور این سرداران قانون انسانیت و قوانین بین‌المللی را زیر پا گذاشت و با این تفکر که ترور این شهیدان خط مقاومت سست خواهد شد آن‌ها را به شهادت رساند ولی خط مقاومت راه و سیره این شهیدان را ادامه و انتقام سختی را خواهد گرفت.

وی با اشاره به هدف قرار دادن پایگاه عین الاسد توسط سپاه پاسداران، گفت: با هدف قرار دادن پایگاه آمریکایی عین الاسد ابتدا رئیس جمهور آمریکا گفت که هیچ تلفاتی نداشتند ولی بعدها آمار کشته‌های خود را افزایش دادند؛ مشخص است این هدف ضربه سختی به آن‌ها وارد کرده است زیرا موشک‌های ایرانی و مقاومت با کوچک‌ترین خطا آن‌ها را نشانه گرفت.

گفتنی است در پایان این مراسم از خانواده سردار شهید سلیمانی تقدیر و تجلیل شد و فریادهای کوبنده جوانان مقاومت مبنی بر خروج آمریکا از منطقه و انتقام سخت در فضای مصلی پیچید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.