محمود صادقی در نشست شورای اصلاح طلبان قم در پاسخ به سوال مکتوب خبرنگار ایرنا، بیان کرد: شورای نگهبان من را به استناد بند دوم ماده ۲۸ قانون اساسی یعنی عدم التزام به نظام جمهوری اسلامی رد صلاحیت کرده است.

وی به کنایه تصریح کرد: بند اول ماده ۲۸ عدم التزام به اسلام است که خوشبختانه من به خاطر آن رد صلاحیت نشده ام و به خاطر بند دوم آن که جنبه سیاسی دارد رد صلاحیت شده ام.

وی با بیان گفت و گوی خودش و اعضای شورای نگهبان در رابطه با رد صلاحیتش اضافه کرد: به اعضای شورای نگهبان گفتم من با صراحت انتقاد می کنم نه با نفاق، من نفاق ندارم و با صراحت لهجه حق را فریاد می زنم و حاضر هستم در اجرای فرامین رهبری جانم را هم فدا کنم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه بیان بحث خود را مسئولان شورای نگهبان تصریح کرد: به خاطر همین من همیشه انتقاد می کنم و با صراحت هم انتقاد می کنم.
وی خاطرنشان کرد: من در مراجعه اخیر به شورای نگهبان و علت رد صلاحیتم به آنها گفتم که به ولایت فقیه و نظام اسلامی اعتقاد راسخ دارم و هنوز حاضرم جانم را برایش فدا کنم.

صادقی گفت: اگر امروز هم حادثه ای برای نظام رخ دهد باز هم برای حفظ آن ما راهی جبهه می شویم و به خاطر آن جانمان را فدا می کنیم.

وی ادامه داد: بر مبنای همین اعتقاد معتقد هستم هیچ مسئول و مقامی مصون از نقد و نظارت نیست.

صادقی اضافه کرد: بر مبنای اعتقادم به ولایت فقیه معتقدم، ولایت فقیه ولایت اوصاف است نه ولایت شخص، ولایت مدام العمر نیست مادام الصفات است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: من ۱۴ ساله داشتم که برای ملاقات پدرم به همراه برادر خود به ستاد ساواک شهر الیگودرز رفتیم و آنجا دیدیم که آنها چقدر رفتار غیرانسانی با متهمان دارند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
6 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.