مهرداد غضنفری عصر دوشنبه در بیست و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار و کمیسیون امور تعزیرات قم در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: خوشبختانه سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در خصوص تامین میوه شب عید خوب حرکت کردند، و در مسیر تامین مشکلی وجود ندارد، اما باید بر روی کیفیت میوه کنترل دقیق انجام شود.

غضنفری یادآور شد: در سال های قبل در این زمینه آسیب شناسی شد، مواردی وجود داشت، محل های نگهداری میوه باید بازرسی، و کاملا نظارت شده باشد.

معاون استاندار قم همچنین اضافه کرد: شرکت غله و خدمات بازرگانی استان نیز تا این لحظه در رابطه با تامین نیازمندی های استان تلاش هایی را داشته، کماکان در ایام پیش رو نیازمندی هایی را داریم و نیاز است که کالاهای پرمصرف در استان تامین شود، از این رو با جدیت موضوع را دنبال کنند.

 غضنفری با تاکید بر اینکه جهاد کشاورزی استان در رابطه با موضوع تامین مرغ و همچنین جوجه ریزی باید تلاش کنند، افزود: در نخستین فرصت پیشنهادهای خود را در خصوص اصلاح قیمت ها بدهند تا ما نیز از طریق ستاد به مرکز منعکس کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دام شهر نیز کمیسیون شاغل در حوزه دام را تعیین تکلیف کند، تا بر اساس مصوبه هایی که داریم با افراد متخلف برخورد کنیم.

معاون استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت سامان دهی عرضه و توزیع گاز مایع در استان گفت: این سامان دهی به ما کمک می کند که در مسیر رسیدن کالا به دست مصرف کنندگان واقعی درست حرکت کنیم، از دستگاه هایی که نیار اقشار مختلف را مشخص کردند، تشکر می کنیم، امیدوارم گام به گام که به جلو می رویم، این انحرافی که وجود دارد کمتر شود.

غضنفری ادامه داد: اتحادیه مربوطه در ساماندهی واحدهای‌ دارای پروانه و یا بدون پروانه گاز مایع که در نقطه دیگری فعالیت می کنند، نقش مهمی دارد، و به بهبود وضعیت کمک می کند.

معاون استاندار قم در پایان با اشاره به ارزیابی صورت گرفته در مورد سامانه تجارت در استان های مختلف کشور بیان کرد: خوشبختانه این سامانه که کار مهم نظارت بر انبارهای تامین کالا در استان ها را انجام می دهد، در قم با اختلاف معناداری رشد داشته و مورد تشویق مرکز قرار گرفته است، سازمان صمت و همچنین اتاق اصناف که در این زمینه همکاری کردند، جای تقدیر دارند، اصناف باید در این زمینه تلاش بیشتری داشته باشد، که همین روند مطلوب در استان قوام و دوام پیدا کند./

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.