دقایقی پیش با ورود بالگرد حامل پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش به شهر مقدس قم، بالاخره انتظار مردم ولایتمدار قم به پایان رسید و آیین وداع با آن سردار سرافراز اسلام در ام القرای جهان تشییع آغاز شد.

به دلیل حضور سیل پرشور و میلیونی مردم قدرشناس تهران در تشییع باشکوه پیکر سردار پر افتخار اسلام شهید سپهبد قاسم سلیمانی و مجاهد بزرگ اسلام ابومهدی المهندس و یاران و همران این شهید، آیین استقبال از پیکر این شهیدان در قم با تاخیر چند ساعته مواجه شد ولی با این وجود، مردم شهیدپرور ام القرای جهان تشیع پرشور و پرشکوه پیکر فرزندان مجاهد و آسمانی این آب و خاک را در بر گرفتند.

صفوف مردم قم قهرمان در مسیر هفت کیلومتری از حرم کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) تا مسجد مقدس جمکران به هم پیوسته و بسیار گسترده است.

حضور بسیار گسترده مردم در مسیر بلوار پیامبر اعظم(ص) از ساعت ها قبل آغاز و همچنان بر آن افزوده می شود. زن و مرد، پیر و جوان، همه و همه آمدند تا بار دیگر ضمن قدرشناسی نسبت به این شهدای بزرگوار، با آرمان شهدا تجدید عهد دوباره نمایند.

عزادارن سیاه پوش بر سر و سینه زنان خود را به مسجد مقدس جمکران میعادگاه منجیان عالم بشریت و منتقم کرار رسانده و در مسیر فریاد انتقام سر می دهند.

با توجه به تاخیر زیاد برنامه های تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی، احتمال روبرو شدن برنامه های تشییع پیکر مطهر شهید سرافراز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت در این شهر با برخی تغییرات وجود دارد. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.