به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم، در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست استکبار جهانی و صهیونیزم خبیث از آستین فتنه و توطئه بیرون زد و جنایتی هولناک، جبهه مقاومت اسلامی که به پهنای دل‌های آزادگان جهان وسعت دارد را مغموم  و داغدار نمود.

در این بیانیه افزوده‌شده است: ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مالک اشتر و حامل نشان ذوالفقار حیدر، سردار حاج قاسم سلیمانی به پیشوای فرزانه نظام مقدس اسلامی حضرت امام خامنه‌ای و امت قهرمان جبهه مقاومت اسلام ناب محمدی و خانواده معزز و معظم همه شهیدان، خاصه خانواده بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی، به پیشگاه رهبری معظم عرضه می‌داریم: رهبرا امت وفادار شما هرکدام فرزندی نذر راه ظهور امام عصر حضرت بقیت الله کرده‌اند.

این بیانیه ادامه یافته است: حاج قاسم سلیمانی دیگر یک نفر نیست، بلکه یک جریان برآمده از اراده فولادین راه امام و اهداف زمینه‌ساز برای ظهور مهدی آل محمد(ص) است که به فضل الهی این محور سربلند به‌زودی موجب محو اسرائیل از صفحه گیتی و ازهم‌پاشیدگی آمریکا خواهد بود.

در این بیانیه تاکید شده است: ما ضمن بیعت و میثاق با قطره‌قطره خون مقدس حاج قاسم و با شعار یالثارات الحسین دشمنان را از ضربه کوبنده سپاه اسلام و سیلی محکم دست غیبی پروردگار عالم، هشدار می‌دهیم! آمریکا باید بداند این جنایت قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

در این بیانیه تصریح‌شده است: البته عزم راسخ انتقام سخت از برای شهید بین‌الملل جبهه مقاومت یعنی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از مسلمات و خواسته همه آزادگان جهان است.

این بیانیه می‌افزاید: ما اگر برای هر موی سر حاج قاسم هزار سرباز آمریکایی را به خاک و خون بکشیم بازهم نتوانسته‌ایم حق آن مرد بزرگ و انتقام خون پاکش را برآوریم، پیش‌بینی می‌کنیم به‌زودی گورستانی از اجساد تفنگداران آمریکایی و صهیونیزم‌ها را در چشمان جهان شاهد خواهند بود.

در این بیانیه آمده است: ما هرگز لحظه‌ای از اهدافمان عقب نخواهیم نشست، بلکه مطمئنا شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جبهه مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر و ازهم‌پاشیدگی اسراییل را رقم خواهد زد.

در این بیانیه اضافه‌شده است: امروز حیات استکبار و صهیونیزم در مخاطره جدی قرارگرفته است و انتقام سخت به‌طور حتم اجتناب‌ناپذیر است.

صبح جمعه ۱۳ دی‌ماه سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس معاون الحشد الشعبی و چندتن از همراهانشان پس از عمری مجاهدت در حمله تروریستی بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.