مهدی صالحی روزشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: مبنای تخصیص کاروان حج به استان‌ها تعداد افراد شرکت‌کننده در فراخوان است، بنابراین هرچه تعداد افراد بیشتری از قم در این سامانه اطلاعات خود را تکمیل کنند، تعداد کاروان‌های اختصاص‌یافته به استان برای حج تمتع افزایش می‌یابد.

وی افزود:‌ لازم است تا همه ودیعه گذاران حج تمتع که در سال‌های ۸۴ تا ۸۶ و حتی قبل از آن برای این سفر معنوی ثبت‌نام کرده‌اند،‌ اطلاعات خود را در سامانه یادشده ویرایش و تکمیل کنند،‌ چراکه در آن سال‌ها اطلاعات به‌صورت کامل گرفته نمی‌شد و اکنون نیاز به اصلاح و تکمیل شدن دارد.

وی ادامه داد: با توجه به این‌که فرآیند عملیات حج تمتع سال ۱۳۹۹ درحال آغاز شدن است، تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران درسامانه برای آماده کردن پیش‌زمینه‌ها و برنامه‌ریزی‌های این سفر معنوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و موجب خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زائران می‌شود.

صالحی گفت: ودیعهگذاران برای تکمیل اطلاعات خود به‌راحتی می‌توانند وارد سامانه شوند و به‌صورت شخصی این کار را انجام دهم، همچنین می‌توانند با مراجعه به دفاتر رسمی حج و زیارت،‌ اطلاعات خود در سامانه را تکمیل کنند.

وی بیان کرد: از همه ودیعه‌گذاران حج تمتع درقم می‌خواهیم هرچه سریع‌تر و درنهایت تا دی‌ماه نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه اقدام کنند تا با آغاز فرایند ثبت‌نام کاروان‌ها در بهمن‌ماه سال جاری، سهیمه مطلوبی برای استان در حج تمتع سال ۱۳۹۹ لحاظ شود.

وی ادامه داد: دراین مرحله تنها ودیعه‌گذاران اطلاعات خود را در سامانه تکمیل می‌کنند و نیازی به پرداخت هیچ‌گونه وجه نیست، فرایند تکمیل وجه پس از مشخص شدن کاروان‌ها در مراحل بعد انجام می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.