وی روز پنجشنبه دردیدار سردارغلامرضا سلیمانی،‌ رئیس سازمان بسیج مستضعفین،‌ بیان کرد: هرفرد و مجموعه‌ای که بیشتر به مردم خدمت کند،‌ درپیشگام خداوند متعال محبوب‌تر است و بسیج این افتخار را دارد که خدمتگزار مردم و انقلاب اسلامی باشد.

وی با اشاره به این‌که بسیج شجره طیبه‌ای‌است که امام راحل آن را استوار ساخت،‌ افزود: بسیج نعمت بزرگی ازطرف خداوند متعال برای مردم است و این نهاد همواره درعرصه‌های مختلف همچون جنگ تحمیلی خدمات گسترده‌ای را برای این کشور انجام داد.

وی ادامه داد:‌ این نهاد مردمی نقش بزرگی درجنگ تحمیلی داشت و بعد از آن هم درعرصه‌های فرهنگی، سیاسی و سازندگی درکنار مردم حضور یافت و کمک‌کار انقلاب اسلامی بود.

آیت‌الله نوری همدانی گفت: امروز هم حضور پرشور بسیج درهمه صحنه‌های موردنیاز کشور و نظام اسلامی قابل‌مشاهده است که نمونه‌ای از آن در جریان خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان تبلور یافت.

وی با اشاره به این‌که حفاظت از انقلاب اسلامی ازاهمیت بسیار زیادی برخوردار است،‌ افزود:‌ امروز که کشورهای منطقه همچون عراق، سوریه، لبنان و یمن درگیر ناامنی هستند، جایگاه بسیج برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و مردم به‌خوبی روشن می‌شود.‌

وی بابیان این‌که در روایات از امنیت به‌عنوان مهم‌ترین نیاز مردم یادشده است،‌ ادامه داد: امنیت بستری برای تکامل و پیشرفت است و امروز بسیج درصحنه حفظ امنیت کشور نقش تأثیرگذاری دارد.

این مرجع تقلید گفت: درمرحله بعد مردم نیازمند عدالت هستند و سپس باید ازنظر معیشت تأمین باشند.

‌وی بیان کرد:‌ کسانی که درعرصه‌های مدیریتی قرار دارند باید برای مردم زندگی به‌نسبت مرفهی را فراهم کنند.

 رئیس سازمان بسیج مستضعفین، در جریان سفر یک‌روزه به قم با شماری از مراجع تقلید و علمای برجسته حوزه علمیه قم دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.