برگزاری مجمع سالیانه تیراندازی، قرار گرفتن ایران جزو پنج قدرت اول رشته تفنگ بادی دنیا، وعده مدیرکل برای بازگشت مجموعه ورزشی میثم قم به چرخه بهره‌برداری، راهیابی ووشوکار قمی به اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان، زنده شدن امید فوتبال قم، سوهان محمد سیما در یک قدمی مدعیان قهرمانی لیگ برتر و همچنین عبور شیمیدر از سد حریف خود سر خط مهمترین اخبار ورزشی قم در هفته گذشته است.

ایران جزو پنج قدرت اول رشته تفنگ بادی در دنیاست

رییس فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی هفته گذشته در  مجمع سالیانه هیات تیراندازی قم  با تاکید بر اینکه ایران در تفنگ بادی جزو پنج تیم قدرتمند دنیاست گفت: ۷۲ سال از تاسیس فدراسیون تیراندازی در کشور می‌گذرد ولی بهترین عملکرد این فدراسیون در شرایط سخت امسال کسب‌شده است.

علی دادگر، افزود: کشورهای مختلف در رشته تیراندازی سرمایه‌گذاری‌های بسیار سنگینی انجام داده‌اند و این در حالی است که ایران باوجود تمام محدودیت‌ها در میدان‌های مختلف به مبارزه با ورزشکاران سایر کشورها رفته و در این زمینه افتخارهای بزرگی کسب کرده است.

وعده مدیرکل برای بازگشت مجموعه ورزشی میثم قم به چرخه بهره‌برداری

مدیرکل ورزش و جوانان قم هفته گذشته گذشته در مجمع سالیانه هیات تیراندازی قم گفت: در سال‌های اخیر امکان استفاده از مجموعه ورزشی میثم قم وجود نداشت که با رفع موانع پیش رو، شرایط بازگشت این مجموعه به چرخه بهره‌برداری مهیا شده است.

رسول منعم افزود: برای رفع محدودیت‌های زیرساختی ورزش تیراندازی در استان، علاوه بر تلاش برای بهره‌برداری از مجموعه ورزشی میثم، یک سالن تیراندازی نیز طی ماه‌های گذشته در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد افتتاح‌شده است.

محدودیت‌های زیرساختی مانع از توسعه تیراندازی در قم شده‌است

دبیر هیات تیراندازی قم هفته گذشته در مجمع سالیانه هیات تیراندازی قم، بابیان این‌که محدودیت زیرساختی مانع از توسعه این رشته ورزشی در استان شده است گفت: سیبل های برقی، افزودن سلاح‌های جدید و به‌روز و همچنین افزایش تعداد سالن‌های تیراندازی نیاز ضروری این رشته درقم است.

محمدجواد متقیان افزود: هم‌اکنون تنها یک سالن ۱۵ خطه دراختیار این هیات ورزشی است که برای رفع این محدودیت، ۲ سالن تیراندازی درآینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

شیمیدر قم فاصله خود با مدعیان را کم کرد

تیم بسکتبال شیمیدر قم، در هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال کشور، هفته گذشته موفق شد در سالن ۲ هزارنفری ورزشگاه شهید جعفر حیدریان قم تیم شهرداری بندرعباس را با حساب ۹۳ بر ۶۳ شکست دهد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم با این پیروزی، تعداد بردهای خود را در این فصل به عدد چهار رساند و ۱۲ امتیازی شد و تیم شهرداری بندرعباس که تنها یک برد در کارنامه خود دارد، هشت امتیازی است. 

سوهان محمد سیما در یک قدمی مدعیان قهرمانی لیگ برتر

تیم سوهان محمد سیمای قم در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال هفته گذشته به مصاف اهورای بهبهان رفت که با شکست میهمان خوزستانی خود به رده سوم جدول صعود کرد. تیم سوهان محمد سیما در سالن شهید حیدریان قم در حالی میزبان تیم اهورای بهبهان بود که با توجه به شکست ۲ بر یک در بازی رفت، به دنبال انتقام شکست بازی رفت بود و سرانجام توانست ۳ بر یک از سد حریف خوزستانی بگذرد.

سوهان محمد سیما با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به تیم رده دومی گیتی پسند با ۳۲ امتیاز، در رده سوم قرار گرفت در حالی که مس سونگون با ۳۸ امتیاز صدرنشین است.

راهیابی ووشوکار قمی به اردوی تیم ملی ووشوی بزرگسالان

اردوی آماده سازی تیم ملی ووشوی بزرگسالان در حالی به زودی آغاز می شود که ووشوی استان قم همانند رده سنی جوانان، در بخش بزرگسالان نیز یک نماینده در اردوی تیم ملی خواهد داشت.

امیر نجفی ووشوکار با سابقه قم که در مسابقات قهرمانی کشور در کرج موفق به کسب مدال برنز وزن منهای ۶۰ کیلوگرم شد اکنون جواز حضور در اردوی تیم ملی را به دست آورده و می‌تواند در صورت موفقیت در مسابقات درون اردویی، عضو تیم ملی شود.

لژیونر بسکتبال با ویلچر قم در انتخابی پارالمپیک

محمد محمدنژاد ستاره تیم بسکتبال با ویلچر ایثار شیمیدُر قم در ترکیب تیم ملی بزرگسالان ایران به رقابت‌های ۲۰۱۹ قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و انتخابی بازی‌های پارالمپیک اعزام شد.

در شرایطی که ورزشکاران معلول سهمیه‌های متعددی را از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو نصیب ورزش کشورمان کرده‌اند، تیم ملی بسکتبال با ویلچر برای تداوم این روند و به دست آوردن مجوز حضور در این رویداد بزرگ جهانی راهی شرق قاره کهن شد.

امید فوتبال قم زنده شد

امیدهای تیم مهام‌پلیمر قم با کسب یک برد خانگی ارزشمند بار دیگر به جمع تیم‌های دارای شانس صعود از مرحله مقدماتی لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور بازگشتند.

در شرایطی که چند هفته متوالی در لیگ دسته اول فوتبال امید باشگاه‌های کشور اوضاع به کام تیم فوتبال مهام‌پلیمر قم نبود، اما کسب برتری در دیدار خانگی هفته نخست از دور برگشت مسابقات مقابل تیم آلومینیوم‌سازی اراک یک بار دیگر به این تیم امید صعود داد. تیم امید مهام‌پلیمر قم با نتیجه دو بر یک از سد حریف مدعی خود گذشتند تا بعد از تیم‌های بعثت کرمانشاه و اتاک گچساران در مکان سوم جدول قرار بگیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.