تیم شیمیدر قم درسالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید سردارجعفر حیدریان این شهر، در هر ۴ کواتِر با درخشش بازیکنان خود درمقابل حریف کرمانی خود توانست به پیروزی دست یابد.

تیم قم به ترتیب با حساب ۱۸ بر ۱۵، ۳۷ بر ۲۹ و ۶۹ بر ۴۲ در ۳ کواتر اول این بازی به پیروزی دست یافت و سرانجام درکواتر چهارم توانست با حساب ۸۸ بر ۶۳ این بازی را با پیروزی به پایان برساند.

در تیم سپیدپوش شیمیدر قم رافی دِروغوکاسیان، دِرو درغوکاسیان، میرو قازاری مقدم، محمد اجاقی، وحید دلیر زَهان، اصغر کاردوست، محمد جمشیدی، مسعود سلیمانی، مایک مازیار رستم‌پور، محمد امین صداقت و آرِن داوودی به سرمربیگری محمدرضا اسلامی و سرپرستی هادی عامری قرار داشتند.

شیمیدر در این هفته مهدی کامرانی سرگروه تیم خود را به علت درگذشت پدرش به همراه نداشت.

در تیم مشکی‌پوش صنعت مس کرمان نیز محسن توانا، محمدمهدی حسن زاده، رضا آذرشاه، جواد آذرشاه، مجید رحیمیان، میلاد رحمتی، علی عسگرنژاد، مهدی جعفری، مصطفی رضایی، سهند امینیان، امیرمسعود منصوری و مهدی بنی اسدی به سرمربیگری محمد کسایی پور و سرپرستی عبدالرضا محمدرضایی قرار داشتند.

قضاوت این مسابقه را حسن نیکخواه (سرداور) از استان البرز، شهاب علی اصغری از استان گلستان و حامد عموییان از استان کردستان (داوران) برعهده داشتند و حبیب کاظمی ناظر این مسابقه بود و حدود ۵۰۰ تن تماشاگر این بازی بودند.

شیمیدر که این فصل نماینده استان قم است، در نخستین دیدار خانگی موفق شد تیم شورا و شهرداری قزوین را شکست دهد و در دومین دیدار خود نیز در تهران مقابل تیم مهرام این شهر شکست خورد.

تیم بسکتبال شیمیدُر که به تازگی به قم منتقل شده‌است،‌ در اولین رویداد بین‌المللی خود با نام این استان در ۲۷ مهرماه سال جاری توانست با اقتدار قهرمان رقابت‌های بین‌المللی چهارجانبه ۲۰۱۹ قطر شود.  

باشگاه فرهنگی - ورزشی شیمیدر از سال ۸۸ فعالیت خود در حوزه بسکتبال را آغاز و در رده‌های گوناگون سنی و در رشته‌های مختلف بسکتبال موفق به کسب عناوین متعدد در کشور شده، کسب مقام قهرمانی مسابقات باشگاه های غرب آسیا و کسب مقام سوم مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور از جمله افتخارات این تیم در سال ۹۷ بوده و از دیگر افتخارهای تیم مذکور در سال ۹۷،‌ دعوت تمام بازکنان تیم بزرگسالان شیمیدر به تیم های ملی الف و ب است.

فصل جدید مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور حضور ۱۴ تیم پالایش نفت آبادان، شورا و شهرداری قزوین، نیروی زمینی تهران، شهرداری بندرعباس، اِکسون تهران، مهرام تهران، آویژه صنعت پارسا مشهد، شهرداری گرگان، شیمیدر قم، صنعت مس کرمان، رعد پدافند هوایی شهرکرد، پتروشیمی بندر امام خمینی، ذوب آهن اصفهان و توفارقان آذرشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.