به گزارش روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در این دیدارها بابیان اهمیت و نقش فرهنگ شهادت در جامعه، اضافه کرد: باید از سیره شهدا و سبک زندگی ایثارگران در تبیین سبک زندگی اسلامی بهره‌برداری شود.

وی بابیان نقش شهدا در مسیر حفظ آرمان‌های انقلاب، تصریح کرد: این عزیزان با نثار جان خود و ایثار در راه خدا پایه‌های نظام را استحکام بخشیدند.

وی ادامه داد: خانواده شهدا و جانبازان نیز با پایمردی و استقامت در برابر مصائب و مشکلات درس فداکاری به همگان داده‌اند.

استاندار قم به تکلیف آحاد افراد جامعه در برابر ایثار شهدا و جانبازان تاکید و اضافه کرد: مسئولان نیز باید با اهتمام ویژه و تلاش در جهت رفع مسائل و مشکلات ایثارگران و جانبازان و خانواده آن‌ها گام بردارند.

وی همچنین به برگزاری کنگره شهدای استان در سال آینده اشاره و خاطرنشان کرد: برنامه‌های ویژه و شایسته‌ای درخور مقام این شهدا برای اجرا در این کنگره در نظر گرفته‌شده است.

استاندار قم در این برنامه با خانواده شهیدان محمدرضا و غلامرضا سلطانی که در سال ۶۱ در عملیات فتح المبین به شهادت رسیدند و هنرور جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو نمود.

جمعیت ایثارگری استان قم (شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌های ایشان) حدود ۷۰ هزار تن می‌باشد؛ این استان ۶ هزار شهید، ۱۱ هزار و ۳۶۱ جانباز و ۵۹۱ آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

بیست و نهم آبان تا پنجم آذرماه به نام هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.