به گزارش عصر یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی اِسراء، وی در دیدار حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور، ضمن قدردانی از تلاش های نیروی انتظامی در مهار اغتشاشات اخیر کشور افزود: «الَّذی أَطعَمَهُم مِن جوعٍ وَآمَنَهُم مِن خَوفٍ» پیام این آیه این است که هر دوی این مسائل باید در کنار هم تامین شود.  

وی ادامه داد: به لطف الهی این کشور دارای امنیت است؛ اما در بخش اقتصاد، دچار مشکلاتی هستیم و علت اصلی آن این است که اختلاس های نجومی، کشور را فلج کرده؛ درست است که خداوند روزی ما را به اندازه کافی و حتی بیش از نیازمان به ما عطا کرده، ولی برخی درکشور، دهه غارت و چپاول به راه انداختند که قهرا نتیجه آن، آسیب دیدن اقتصاد کشور است و کشوری که اقتصادش آسیب ببیند در معرض خطراتی چون غارت و ناامنی است.

آیت الله جوادی آملی گفت: وظیفه اصلی نیروی انتظامی جلوگیری از بروز اغتشاشات است و باید با اشراف اطلاعاتی خود، پیش از آنکه اغتشاشگران راه بر این نیرو ببندند، نیروی انتظامی راه را بر آنها ببندد، در واقع نیروی انتظامی نیروی دفع فتنه است و نه نیروی رفع فتنه!

وی افزود: دشمنان این کشور و در راس آنها آمریکا و اسراییل همواره درحال توطئه و نیرنگ علیه ما هستند، لذا ضمن تشکر و قدردانی از زحمات نیروی انتظامی و پاسداشت خون پاک شهدای حوادث اخیر، از شما می‌خواهیم که دستگاه اطلاعاتی شما محققانه و عالمانه توسعه و پیشرفت بیشتری نماید.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی کشور نیز در ابتدای این دیدار گزارشی از اقدام‌های پلیس در برخورد با آشوبگران و اغتشاشگران حوادث اخیر ارائه کرد.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند؛ این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.