رسول منعم روز پنجشنبه درمجمع سالیانه هیات کشتی قم افزود: براساس قانون، درصورت تایید فدراسیون‌های مرتبط، وزارت راه و شهرسازی موظف به تامین مسکن و زمین قهرمانان ورزشی میادین جهانی است.

وی اظهارداشت: درگام اول پیگیری برای تامین زمین و مسکن ۲ قهرمان قمی دررشته های کشتی و فوتسال درحال پیگیری است.

وی ادامه داد: علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی فوتسال که چندین سال متوالی عنوان بهترین بازیکن سال آسیا و با تیم ملی افتخارهای متعددی برای کشور بدست آورده‌، از جمله ورزشکارانی است که با حمایت و نگاه مثبت استاندار قم، روند پیگیری و تامین زمین به این ورزشکار آغاز شده‌است.

منعم، با اشاره به کسب سهمیه المپیک کشتی قم پس از ۳۱ سال توسط علیرضا نجاتی اظهارداشت: روند پیگیری برای استفاده از این ظرفیت قانونی برای تخصیص زمین و یا مسکن به این ورزشکار افتخارآفرین از طریق فدراسیون کشتی نیز در حال انجام می‌باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه استان قم خاستگاه برخی از رشته‌های ورزشی از جمله کاراته، فوتسال، دوومیدانی، رشته های پارالمپیکی و کشتی است گفت: کشتی ثابت کرده‌ که دارای جایگاه ویژه ای در استان و کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، عملکرد هیات کشتی را قابل توجه دانست و ادامه داد: کشتی به لطف پیشکسوتان، مربیان و زیرساخت‌های مناسب استان، افتخارهای متعددی درعرصههای ملی و بین المللی کسب کرده است که برنامه ریزی برای ادامه این افتخارآفرینی باید ادامه داشته باشد.

منعم با بیان اینکه در راستای توسعه رشته‌های ورزشی، برگزاری مجمع های سالیانه این هیات‌ها به عنوان یک اولویت دردستور کار این اداره کل است، گفت: تاکنون۲۴ مجمع سالیانه هیات‌های مختلف ورزشی طی چند ماه گذشته در این استان برگزار که ۲۱ مجمع با حضور رئیس فدراسیون‌های مختلف ترتیب یافته‌است.

وی تاکید کرد: برگزاری مجمع‌های سالیانه هیات‌های ورزشی در رشد و پویایی این رشته ، شفاف سازی و استفاده از ظرفیت اعضای مجمع می تواند نقش مهمی در توسعه رشته‌های مختلف ورزشی داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.