سید موسی حسینی کاشانی عصر دوشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی استان قم افزود:‌شورای اطلاع رسانی استان باید به سمتی حرکت کند که چهارچوب اطلاع رسانی را در بین مدیران استانی تبیین و مشخص نمایند.

وی اظهار داشت: مدیران استانی در مقام پاسخگویی به رسانه‌ها مصلحت عمومی جامعه مدنظر قرار داده و  آمار و اطلاعات دقیق و غیرقابل خدشه را ارائه دهند.
حسینی کاشانی تاکید کرد: برای اینکه اطلاعات دقیقی از آمارهای مختلف استان احصا شود باید آمارهای تخصصی از دستگاه‌ها و مدیران تخصصی مطالبه شود تا از آشفتگی در این عرصه جلوگیری شود.
وی اظهار داشت: تمام مدیران استانی باید رویه معتدلی را در اطلاع رسانی و تعامل با رسانه‌های رسمی انجام داده و از افراط و افریط در این زمینه خودداری کنند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم بیان داشت: اطلاع رسانی به موقع و آنی درخصوص حوادث و اتفاقات احتمالی توسط مدیران متولی برای تنویر افکار عمومی و آشفتگی خبری در سطح استان نهادینه شود.
حسینی کاشانی تصریح کرد: برای ارتقای سواد رسانه ای در بین مدیران استانی شایسته است کارگاه های آموزشی مفید و جذاب و با حضور اساتید برجسته و مسلط برگزار گردد.
وی گفت:‌ برگزاری دوره‌های جذاب سواد رسانه ای در بین مدیران مساله مهمی بوده که باید در سطح استان پیگیری شود.
وی تصریح کرد: شورای اطلاع رسانی استان با دستورالعمل جدید به ریاست معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری و دبیری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار خواهد شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.