بیژن سلیمانپور عصر دوشنبه درجلسه شورای اطلاع رسانی استان قم اظهار داشت: بخشی از خوراک تبلیغاتی رسانه‌های معاند از طریق پوشش گسترده مشکلات داخلی است که آنان با انعکاس گسترده آن قصد ناکارآمد نشان دادن نظام جمهوری اسلامی را دارند که نیاز است دستگاه اطلاع رسانی دراین خصوص با تیزبینی و هوشیاری ، توطئه‌های آنان را خنثی کنند.

وی با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب گفت: اطلاع رسانی و آگاهی بخشی از اقدامات از ابتدا مورد تاکید امام راحل بوده و مقام معظم رهبری نیز بر آن تاکید فراوان دارند ، لذا باید اطلاع رسانی با استفاده از ظرفیت‌های مختلف بیش از پیش مورد توجه جدی قرارگیرد.

وی اظهار داشت:‌ صداو سیما در کنار انعکاس مشکلات و کمبودها باید نسبت به اطلاع رسانی و تبلیغ دستاوردها نظام جمهوری اسلامی اقدامات گسترده‌تری را داشته باشد.

سلیمانپور ادامه داد: در صورتی که رسانه‌های داخلی نتوانند دستاوردها و اقدامات نظام را به درستی منتقل کنند به تدریج نوعی بی اعتمادی عمومی نسبت به کلیت نظام ایجاد می‌شود.
وی ابراز کرد: همچنین شورای اطلاع رسانی باید نسبت به رفع کاستی و کم کاری برخی مسئولان با حفظ حرمت و مستند به صورت جدی اقدام کند.
سلیمانپور درادامه با اشاره به ضرورت همکاری مدیران دستگاه‌های استانی با خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم گفت: مدیران اتفاقات و سیاستگذاری های انجام شده را برای اقنای عمومی با رسانه های رسمی به ویژه ایرنا در میان بگذارند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم با بیان اهمیت انسجام خبری گفت: مشکل در آمار و اطلاعات دقیق، حوادث و غیره برای جلوگیری از سوء استفاده رسانه های معاند باید به صورت منسجم در اختیار رسانه‌های گروهی قرارگیرد.
وی گفت: هدف‌گذاری و جهتگیری نهایی رسانهها از پوششهای خبری به تبلیغ مثبت در راستای استحکام و کارآمدی نظام منجر شود.
سلیمانپور همچنین باتاکید بر ضرورت اطلاع رسانی به موقع به رسانه های رسمی گفت: باید شیوه نامه مدونی برای اطلاع رسانی دقیق و وحدت خبر در بین مدیران استانی پیاده سازی شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم بیان داشت: قم از این نظر که خاستگاه انقلاب است، استان مظلومی بوده که کوچکترین اتفاقات در آن با پوشش های گسترده ای در سطح رسانه ها اطلاع رسانی می‌شود.
وی تاکید کرد: جهان بینی توحیدی انقلاب اسلامی و تهی بودن ساختار سیاسی برگرفته از لبیرالیسم کشورهای غربی و آمریکا از مهمترین عوامل دشمنی غرب با انقلاب سیاسی است.
سلیمان‌پور همچنین با اشاره به ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت: برگزاری باشکوه این روز به دلیل شرایط سیاسی و اقتصادی موجود بیش از هر زمانی برای نظام حائز اهمیت بود.
وی بیان کرد: سیاست فشار حداکثری و تشدید فشارهای اقتصادی آمریکا یک سیاست از پیش شکست خورده است.
وی خاطرنشان کرد: همانگونه که آمریکا در فشار و سیاست انزوای سیاسی ایران نتوانستند موفق شوند در سیاست فشار اقتصادی حداکثری نیز به اهداف خود نخواهند رسید.
سلیمانپور اظهار داشت:  صدور انقلاب در دل کشورهای منطقه و حمایت و موفقیت گروه های مقاومت از مصادیق اصلی شکست سیاست انزوای سیاسی ایران توسط امریکا در ۴ دهه گذشته است.
وی گفت: طبق پیش بینی صندوق جهانی پول، دوران رکود در کشور رو به پایان بوده و رشد اقتصادی کشور از سال آینده مثبت خواهد بود، رویکرد مقاومت فعال عامل اصلی شکست تحریم های اقتصادی دشمنان بوده‌است.
وی عنوان کرد: برای رفع محرومیت از برخی مناطق کشور و استان باید سیاست گذاری و برنامه ریزی های دقیقی صورت بگیرد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.