آیت الله سید محمد سعیدی عصر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی قم بیان داشت: وضعیت و فرهنگ عمومی شهر قم در پیشبرد اهداف انقلاب نقش مستقیمی دارد.
وی ادامه داد: اثرگذاری وضعیت قم بر وضعیت عمومی فرهنگ در کشور موثر است و نمیتوان از کنار وضعیت فرهنگ عمومی و چهره معنوی این شهر مقدس به سادگی عبور کرد.
وی با اشاره به نزدیکی  روز ۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی گفت:‌ این روز تجلی مهم و اساسی استکبار ستیزی در کشور است.
نماینده ولی فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: مسئولان استان با نگاه وحدت و به پیروی از اهداف کلان نظام و منویات مقام معظم رهبری در راهپیمایی روز ۱۳ آبان حضور بهم برسانند.
در روز ۱۳ آبان ۱۳۵۸، دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند و جاسوسان آمریکایی را به گروگان گرفتند، بدین ترتیب، مبارزه ضد آمریکایی مردم ایران، ابعاد جدیدتری پیدا کرد، بنابراین نمایندگان مجلس شورای‌اسلامی، این روز را به روز ملی مبارزه با استکبار نام‌گذاری کردند.
راهپیمایی روز ۱۳ آبان راس ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه از بیت تاریخی امام راحل در قم تا حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار خواهد شد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: نامتناسب بودن ورودی‌های قم یک واقعیت است و نمی‌توان از کنار آن به سادگی عبور کرد.
وی همچنین حوادث اخیر در کشور عراق را مورد بررسی قرار داد و بیان داشت: برخی از حوادث اخیر در کشور عراق به دلیل عصبانیت دشمنان از عظمت و شکوه پیاده روی اربعین ناشی و عده ای نیز در صدد تکرار این حوادث در داخل ایران هستند.
در یکصد و هشتاد و پنجمین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان بر برپایی با شکوه راهپیمایی روز ۱۳ آبان و همچنین ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی ورودی های استان تاکید شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.