ابوالقاسم مقیمی روز شنبه در جلسه شورای ورزش همگانی قم در تالار امام جواد (ع) استانداری اظهار داشت: شهرداری قم تاکنون چند بار برای آمادهسازی این زمین‌ها به منظور استفاده‌های ورزشی و تفریحی عموم شهروندان اقدام نموده ولی با شکایت مالکان مواجه شده‌است.

وی بیان داشت: برغم هزینه ای که شهرداری برای بهسازی انجام داده، تنها در یک مورد ۱۰۰ شکایت از آن صورت گرفته و ناچار به پرداخت خسارت شده‌است.

مقیمی یادآور شد: به تازگی در محله دروازه ری  در منطقه یک شهرداری، حمام ویرانی را مسطح کردیم و اکنون به مکان مناسبی برای بازی و سرگرمی کودکان تبدیل شده، و اگر حمایت های قضایی را داشته باشیم، بیش از پیش این کارها را انجام خواهیم داد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری قم دربخش دیگری از سخنان خود با بیان برخی درخواست‌ها از مسئولان این استان گفت: شهرداری به تنهایی توانایی تامین وسایل و تجهیزات ورزشی را ندارد و دولت باید آن را پشتیبانی نماید.

وی اضافه کرد: درسال جاری شهرداری قم‌ فقط برای تهیه تجهیزات پارکی ۱۴ میلیارد ریال هزینه کرده‌است.

مقیمی گفت: برای تامین زیرساختهای لازم جهت برپایی مراسمها و آیینهای گوناگون با مشکلاتی  رو به رو هستیم، و به تازگی توافق نامهای را با حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری منعقد کردیم.

وی با اشاره به فعالیت های شهرداری قم در حوزه ورزش مساجد بیان کرد: در حال حاضر ۴۰‌ پایگاه نشاط در مساجد قم فعال است و اگر حمایت‌های  استانداری و اداره کل ورزش و جوانان باشد، خروجی‌های خوبی را از این‌ پایگاه ها که در درون محلات فعال هستند خواهیم داشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.