ابوالفضل باقری منش  روز چهارشنبه درگردهمایی مدیران دفاتر پیشخوان دولت در قم بیان کرد: وجود دفاتر پیشخوان فرصتی برای اداره پست بوده که میتواند از ایجاد ترافیک خدماترسانی جلوگیری به عمل آورد.
باقری منش تصریح کرد: باید نسبت به جانمایی تعدد دفاتر و کارشناسی جمعیت شناسی در راه اندازی دفاتر پیشخوان دولت دقت نظر لازم صورت بگیرد.
وی گفت:‌ بیش از ۶۰۰ خدمت مختلف در دفاتر پیشخوان قابل نهادینه سازی است در حالی که امروز تعداد خدمات انجام گرفته در این دفاتر بسیار کمتر از این مقدار است.
وی خاطرنشان کرد: در ال حاضر فقط ۵۰ خدمت در دفاتر پیشخوان در حال انجام است، مقاومت از طرف سازمانهای مختلف مهمترین عامل در عدم توسعه خدمات دفاتر پیشخوان می‌باشد.
باقری منش تاکید کرد: برای کاستن از رابطه حضوری بین دولت و مردم و بهبود وضعیت دولت الکترونیک باید از توسعه این دفاتر در استان حمایت لازم صورت بگیرد.
وی  اهمیت افزایش خدمات را و کیفیت را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: بهبود وضعیت کیفیت در خدمت مهمترین عامل در اقبال مردم به این دفاتر می‌باشد.
وی اظهار داشت: جزیره ای و غیرهماهنگ عمل کردن دفاتر پیشخوان و تفاوت در نوع خدمات از معضلات مهم دفاتر پیشخوان دولت دراستان است.
باقری منش عنوان کرد: در صورتی که کاهش کیفیت خدمات رسانی در دفاتر پیشخوان ادامه پیدا کند در آینده وضعیت آنها  مطلوب نخواهد بود.
وی گفت: ۶۶ دفتر پیشخوان دولت در سطح استان فعال بوده که از این برخی از این دفاتر با مشکلات مالی روبه رو هستند.
باقری منش بیان کرد: دفاتر پیشخوان دولت اگر بر مبنای بررسی های کارشناسی شده ایجاد نشوند نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند و در آینده با ورشکستگی روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.