دراین مطلب آمده است: چرا مسئولان استانی وشهری قم فکری برای تعریض معابر اصلی منطقه مسکونی جمکران نمی کنند، این ضرورت انکار ناپذیر گویا به بوته فراموشی سپرده شده است.
پلیس راهور قم در مواقع بروز مشکلات ترافیکی و شب های چهارشنبه و برگزاری همایش ها و پیاده روی ها و مناسبت های زیاد دیگر در طول سال در بلوار پیامبر اعظم (ص) اقدام بستن ورودی مسجد مقدس جمکران ازمیدان آل یاسین می نمایند( که به احتمال به یقین براساس مصوبه شورای ترافیک انجام می شود) و صاحبان خودروهای که قصد رفتن به مسجد جمکران و یاجاده کاشان را دارند از خیابان شیخ حسن مثله جمکرانی برای تردد استفاده می کنند.
با وجودکم عرض بودن معابر این منطقه در شرایط عادی هم مشکلات عدیده ای برای تردد اهالی این منطقه ایجاد می شود و در اینگونه مواقع که خودروهای عبوری نیز از این مسیر جایگزین استفاده می کنند رفت و آمد دراین منطقه با مشکلات متعددی همراه می شود.
نمونه آن صبح دیروز جمعه بودکه بعلت برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسدود شدن مسیر ورودی مسجد مقدس جمکران ازمیدان آل یاسین خودروهای که قصد رفتن به مسجد مقدس جمکران و یاجاده کاشان را داشتند برای عبور خود مسیر خیابان شیخ حسن مثله جمکرانی را انتخاب کردند که عبور خودروها از این مسیر مشکلات زیادی برای اهالی این منطقه ایجاد و رفت و آمد برای ساکنین منطقه برای ساعتی غیر ممکن کرد.
حال این سئوال مطرح است با وجود اینکه اهالی جمکران درطول سال روزهای متعددی شاهد ترافیک سنگین درمعابر باریک این منطقه هستند چرا مسئولان فکری برای تعریض این معابرنمی کنند؟این درحالی است که این منطقه بیش از 10سال هست که به شهر قم الحاق شده ولی هیچ اقدامی برای تعریض معابرآن انجام نشده و معابر همان معابر50 سال قبل است.
سئوال بزرگ مردم منطقه جمکران از مسئولان این است چرا فکری برای رفاه و آسایش مردم این منطقه که در طول سال برای به کمک و خدمات رسانی به زایران مسجد مقدس جمکران هیچ کوتاهی نمی کنند وهر آنچه در توان دارند در طبق اخلاص می گذارند نمی کنند و حداقل خواسته ها آنها را که تعریض معابر هست جامه عمل به آن نمی پوشانند.
منبع: روزنامه ایمان
7406/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.