مجمع انتخابات هیات دوچرخه‌سواری قم روز چهارشنبه با حضور خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور و ۱۳ عضو اعضای این هیات در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

پیش‌ازاین محمدکاظم حججی سکان‌دار هیات دوچرخه‌سواری قم بود که از اواخر سال ۹۷ از مسئولیت خود در هیات دوچرخه‌سواری استان قم کنار رفت و با کاندیدا شدن در انتخابات هیات سه‌گانه قم در مجمع این هیات به‌عنوان رئیس این هیات انتخاب شد.

بعدازآن افشین میرصالحی قهرمان اسبق کشتی فرنگی قم سرپرستی هیات دوچرخه‌سواری استان قم را عهده‌دار بود.

مصطفی امینی، حمید عرب، محمد الهامی، محمدابراهیم موسوی و محمدباقر باقری پنج نامزد تایید صلاحیت شده مجمع انتخابات هیات دوچرخه‌سواری استان قم بودند.

گفتنی است محمدابراهیم موسوی دیگر نامزد این مجمع به نفع مصطفی امینی استعفا داد و محمد عرب نیز در مجمع انتخابی هیات دوچرخه‌سواری حضور پیدا نکرد.

رئیس هیات دوچرخه‌سواری قم در مجمع انتخاباتی این هیات عنوان کرد: رفع نواقص کنونی و بهبود چالش‌های آینده از اهداف اصلی هیات دوچرخه‌سواری قم در دوره جدید است.

امینی تصریح کرد: برای ایجاد جهش بلند در هیات دوچرخه‌سواری زیرساخت‌های لازم در سطح استان قم فراهم‌شده است.

وی عنوان کرد: فرهنگ‌سازی، افزایش زیرساخت‌ها و افزایش مشوق‌ها برای فرهنگ‌سازی استفاده از دوچرخه در دوره جدید باید افزایش یابد.

امینی ادامه داد: تعداد دوچرخه‌سواران استان باید به حدی توسعه پیدا کند که استعدادهای ناشناخته استان از دل آن‌ها استخراج شود، همچنین توجه به استعدادهای دوچرخه‌سواران بخش‌های تابعه و احداث پیست‌های استاندارد از اهداف دیگر است.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.