مجید متقی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: ورزشکاران قم با کسب با کسب یک مدال طلا، سه مدال نقره و یک برنز عنوان سوم کشور را به دست آوردند.

وی بابیان اینکه دومین دوره رقابت‌های دفاع شخصی قهرمانی کشور، ۱۲ مهرماه جاری در سالن شهید هاشمی نژاد بهشهر برگزار شد،‌ افزود: در این رقابت‌ها حسین سلیم پور قهرمان شد و به مدال طلا رسید. محمد کاسه ساز، ابوالفضل شیری و مهدی صفایی سه نشان نقره کسب کردند و مهدی یزدی هم مدال برنز گرفت.

رئیس هیات جودو قم با اشاره به فعالیت هفت باشگاه فعال در حوزه دفاع شخصی در این استان اظهار داشت: تیم دفاع شخصی قم با مربیگری مهدی رستگار پویا و سرپرستی محمدعلی شبانی به این مسابقات اعزام‌شده بود.

در پایان رقابت‌های قهرمانی کشور تیم زنجان موفق شد با ۳ مدال طلا، ۲نقره  و ۲ برنز به مقام قهرمانی دست یابد و تیم تهران نیز با ۲طلا و ۳ برنز به مقام نایب‌قهرمانی رسید.

وی کمیته دفاع شخصی را یکی از کمیته‌های فعال هیات جودو دانست و اظهار داشت: ورزشکاران قابل‌توجهی در رشته دفاع شخصی در استان مشغول تمرین هستند که به دلیل اینکه این ورزشکاران از طریق هیات های دیگر بیمه‌شده‌اند، آمار دقیقی از ورزشکاران فعال در این رشته در استان وجود ندارد.

۷۴۰۴/ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.