محسن حاجی میرزایی روز پنجشنبه در دومین جلسه ستاد همکاری حوزه‌های علمیه و آموزش‌وپرورش در سالن جلسات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، بابیان اینکه اراده و انگیزه قوی برای همکاری مشترک میان آموزش‌وپرورش و حوزه‌های علمیه وجود دارد، گفت: احیای تمدن عظیم اسلامی، تبدیل ایران به الگوی پیشرفت، تحقق عدالت، محرومیت‌زدایی، فقرزدایی و رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی مسیری جز آموزش‌وپرورش ندارد.

وی، افزایش ظرفیت ملی را لازمه قدرت ملی دانست و گفت: تحول در نیروی انسانی اصلی‌ترین کار تحول در جامعه می‌باشد و نقش آموزش‌وپرورش در این زمینه بسیار بی‌بدیل است.

وی ادامه داد: جامعه‌ای که در برابر تغییرات دچار سستی نشده و از آرمان‌های خود دفاع کند، توسعه‌یافته است و برای رسیدن به چنین جامعه‌ای باید به دنبال توانمند کردن اعضا و نسل‌های آینده بود.

وزیر آموزش‌وپرورش ادامه داد: بسیاری از طرح‌ها در کشور در ایده متوقف شد و به نتیجه نرسید به همین دلیل باید از این تجربه عبرت گرفت و به دنبال برنامه‌های اثربخش بود.

وی اجرای سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش را بسیار ضروری دانست و گفت: اجرای صحیح این سند در حیات آینده جامعه بسیار موثر است که باید تلاش لازم صورت گیرد تا این طرح مهم اجرایی شود.

دیدار و گفت‌وگو با شماری از مراجع تقلید و علما از برنامه‌های سفر یک‌روزه وزیر آموزش‌وپرورش به قم است.

۷۴۰۴ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.