مهدی ریاضی روز دوشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار قم عنوان کرد: مصرف‌کنندگان از نمایشگاه نوشت‌افزار و پاییزه رضایت کامل داشتند.

نمایشگاه پاییزه عرضه مستقیم کالا، روزهای ۲۵ تا ۳۱ شهریورماه در محل دائمی نمایشگاه‌های قم برپا شد.

وی در ادامه گفت: آموزش‌وپرورش باید با اداره کل تعزیرات حکومتی قم همکاری کند تا شهریه اضافی در برخی مدارس غیرانتفاعی گرفته نشود اما هیچ همکاری با اداره کل تعزیرات در وضعیت کنونی انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به پرونده‌های تخلف در ۶ ماه نخست امسال نیز افزود: در این مدت ۵ هزار و ۷۸۳ پرونده در استان تشکیل و به ۵ هزار و ۶۹۷ پرونده رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی قم ادامه داد: در مبحث اجرای احکام تخلف‌ها، برای بیش از ۳ هزار پرونده تخلف اجرای احکام قطعی صادرشده است.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۵ میلیارد ریال جریمه نقدی از تخلف‌های ثبت‌شده در ۶ ماه نخست امسال وصول‌شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم نیز در این جلسه گفت: هم‌زمان با ماه محرم امسال، ۳۰ برنج، ۱۷۰ تن شکر و ۳۰ تن گوشت منجمد گوساله‌ در بین هات های مذهبی استان توزیع شد.

محمود سیجانی اضافه کرد: همچنین در ادامه ایام سوگواری ماه محرم و صفر، ۴۷۰ تن برنج، ۴۷۰ تن روغن نباتی و۱۶ تن چای برای توزیع در بین هیات های مذهبی به قم اختصاص‌یافته است.

وی همچنین گفت: از ابتدای مهرماه قیمت‌گذاری سبوس با نرخ یک هزار تومان عملیاتی خواهد شد، قیمت این محصول تا شهریورماه با قیمت یک هزار و ۲۵۰ تومان عرضه می‌شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در ادامه گفت: هرگونه افزایش شهریه مدارس غیردولتی استان باید در کارگروه تنظیم بازار به تصویب برسد.

سیجانی اضافه کرد: روند و دلایل افزایش شهریه مدارس غیردولتی باید در کارگروه تنظیم بازار بررسی شود.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه نوشت‌افزار در قم بیان کرد: اولویت در استقرار واگذاری غرفه‌ها در برپایی این نمایشگاه با غرفه دران بومی بوده است.

سیجانی با اشاره به توزیع نوشت‌افزارها با ارز نیمایی نیز در استان گفت: به دلیل قیمت به نسبت بالای این نوشت‌افزارها استقبال چندانی از توزیع و فروش این محصولات صورت نگرفت.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.