به گزارش روابط عمومی استانداری قم بهرام سرمست روز پنجشنبه در جلسه هیئت مدیره منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان در سالن امام جواد (ع) استانداری قم طی سخنانی اظهار داشت: سطح انتظارها از عملکرد این منطقه بالاست. استاندار قم وجود افراد قوی و باتجربه در هیات مدیره منطقه اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و افزود: این افراد اشرافیت بسیار خوبی نسبت به منطقه و استان قم دارند.

وی با بیان اینکه منطقه ویژه ظرفیتی بی نظیر برای توسعه استان قم محسوب می شود ادامه داد: از ظرفیت مقامات عالی رتبه نظام برای توسعه و ترقی منطقه اقتصادی سلفچگان بایستی استفاده شود.

استاندار قم همچنین بازدیدهای صورت گرفته و جلسات مرتبط با منطقه اقتصادی سلفچگان را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: خروجی جلسات باید منجر به روند افزایشی جذب سرمایه گذار باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در زمینه ی وصول مطالبه های معوق منطقه اقتصادی سلفچگان بایستی فعالانه تر عمل شود گفت: واحد حقوقی منطقه ویژه باید در برخورد با کسانیکه در اجرای تعهدات خود کم کاری می کنند برخورد قانونی کند.

سرمست تعامل مسئولان منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان با استانداری را نیز مطلوب ارزیابی و خاطرنشان کرد: این تعاملات می تواند منشا افزایش خدمات و حل مشکلات این منطقه اقتصادی باشد.

این مسئول در پایان برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری در نیمه دوم سال جاری را نیز مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: بسته های سرمایه گذاری از سوی منطقه ویژه برای این همایش در نظر گرفته شود.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.