مدیر موسسه خیریه و عام المنفعه دارالاکرام حضرت ابوالفضل العباس(ع) شعبه قم در حاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: در شعبه استان ، این موسسه ۳۵۹ دانش آموز زیر پوشش قرار و ۱۷۰ دانش آموز نیز در نوبت حمایت قرار دارند.

منوچهر دهشیری اضافه کرد: امسال چهار تن از دانش آموزان زیر پوشش این موسسه در کنکور سراسری در دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه های صنعتی اصفهان و امیرکبیر تهران پذیرفته شدند.

وی درباره فعالیت های این موسسه گفت: برای حفظ کرامت دانش آموزان و خانواده ها پس از شناسایی، با آنها قرارداد بورسیه تحصیلی امضا می کنیم و از خدمات پنج گانه موسسه از جمله مددکاری، درمانی، آموزشی، فرهنگی و مالی به صورت مستمر بهره مند می شوند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه های فرهنگی، آموزشی و تفریحی با دانش آموزان کار می شود، گفت: در شعبه قم بیش از ۸۰ مددکار و ۹۵ همیار در زمینه هایی همچون آموزشی و پزشکی داریم که بدون دریافت هیچ دستمزدی، به این دانش آموزان خدمات ارائه می دهند.

دهشیری گفت: در حال حاضر این موسسه با داشتن ۱۴ شعبه فیزیکی در ۴۰ نقطه کشور و حمایت از سه هزار دانش آموز فعالیت می کند که در این راستا هر یک از شعبه ها موظف هستند، شرایط دانش آموزان بورسیه را بررسی و عملکرد آنها را نسبت به شرایط قبل مقایسه کنند.

۷۴۰۶/  ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.