عبدالله جلالی عصر دوشنبه در یک‌صد و دهمین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر قم افزود: در چهار ماه نخست امسال سهم درآمدهای نقدی ۹۰ درصد، سهم درآمدهایی ناشی از عوارض ساختمانی ۱۰۲ درصد و اوراق خزانه ۹۷ درصد محقق شده است.

وی ادامه داد: حوزه سرمایه‌گذاری با ۲۵ درصد کمترین تحقق نسبت به پیش‌بینی بودجه را داشته است که باید برنامه‌ریزی و تلاش بیشتری برای تحقق اهداف بودجه در این زمینه انجام شود.

جلالی بابیان اینکه ۷۴ درصد هزینه‌های جاری، ۵۵ درصد هزینه عمرانی و ۳۶ درصد تملک در چهار ماه اول امسال محقق شده است گفت: ۸۲ درصد درآمدهای شهرداری قم محقق شده که این عملکرد در مقایسه با ۱۵ کلان‌شهر، قم را در جایگاه سوم کشور قرار داده است.

وی با اشاره به جمعیت یک‌میلیون و ۲۰۰ هزارنفری قم گفت: این شهر در مجموعه بودجه نسبت به سرانه جمعیتی پس از تهران، در رتبه دوم کشور قرار دارد.

وی اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مردادماه باید ۹ هزار میلیارد ریال بودجه شهرداری قم محقق می‌شد که ۷۷ درصد در این مدت محقق شده که نسبت به مدت‌زمان مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

در این جلسه از طرح‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات در حوزه شهر هوشمند و سامانه‌های الکترونیکی شهرداری قم شامل سه سامانه مهم پرتال خدمات محور شهرداری قم، میز خدمت الکترونیک و گذرگاه خدمات الکترونیک ESB رونمایی شد. همچنین از طرح تراکسی(نصب تابلوهای تبلیغاتی در تاکسی‌های درون‌شهری) رونمایی شد.

۷۴۰۴ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.