مسلم رشیدی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ناکامی تیم کبدی دختران قم در رسیدن به مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها افزود: درگذشته تیم کبدی دختران قم،‌حتی از کسب یک پیروزی ناتوان بود ولی امروز شاهد هستیم که این تیم علاوه بر کسب پیروزی‌های ارزشمند، در برابر مدعیان کشور می‌ایستد و با حداقل اختلاف نتیجه را واگذار می‌کند.

وی ادامه داد: نتایج تیم کبدی دختران و پسران قم در این رقابت‌ها نشان می‌دهد که برنامه‌های هیات در استعدادیابی، به‌کارگیری مربیان باتجربه و همچنین سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه موفق بوده و در حال ثمر دادن است.

وی اضافه کرد: کبدی کاران استان ازنظر تاکتیکی و تکنیکی در این مسابقات از سطح بسیار خوب و قابل قبولی برخوردار بودند که در صورت استمرار دوره‌های آموزشی و افزایش تجربه آن‌ها با حضور در مسابقات مختلف به‌طورقطع شاهد تبدیل قم به یکی از مدعیان کبدی کشور خواهیم بود.

رشیدی گفت: تیم دختران قم در یک‌چهارم نهایی برابر تیم قدرتمند و پرستاره گلستان، ۲۶ بر ۲۳ مغلوب شدند و نتوانستند به نیمه‌نهایی برسند و از میان ۳۱ تیم حاضر در این رقابت‌ها جزو هشت تیم اول قرار گرفت.

وی با اشاره به نتایج کبدی کاران پسر استان در این رقابت‌ها گفت: تیم پسران قم از وضعیت بهتری برخوردار است و با توجه به نتایج این تیم در مرحله گروهی و صعود به جمع هشت تیم، امیدواریم شاهد بالا رفتن کبدی کاران پسر قم بر روی سکوی این رقابت‌ها باشیم.

۲۸۰  کبدی کار در ۲ بخش بانوان و آقایان ذیل هیات کبدی قم سازمان‌دهی شده‌اند.

دومین المپیاد استعدادهای برتر کبدی در بخش پسران از دوم تا دهم شهریور در استان سیستان و بلوچستان و در بخش دختران از ۳۰ مردادماه تا پنجم شهریور در آذربایجان غربی در حال برگزاری است.

۷۴۰۴/ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.