به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در آستانه هفته دولت به دیدار خانواده شهدا و ایثارگران رفت و ضمن گرامیداشت مقام شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: حضور در جمع خانواده ایثارگران توفیقی بزرگ است.

وی در دیدار با خانواده شهیدان محسن و مهدی امینی از شهدای دفاع مقدس، خدمت به مردم و نظام اسلامی را وظیفه مسئولان دانست و اضافه کرد: دولتمردان خود را مدیون خانواده شهدا می‌دانند و ما در کنار شماییم تا تمام توان خود را برای رفع مسائل و مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران بکار بگیریم.

وی همچنین در دیدار با عیسی شباهت جانباز ۷۰ درصد جنگ تحمیلی ضمن تبریک میلاد باسعادت امام موسی کاظم (ع) و آغاز هفته دولت، افزود: جانبازان سرمایه‌های نظام و انقلاب هستند و مدیران باید با عمل‌گرایی، نسبت به تکریم این سرمایه‌های افتخارآمیز اقدام نمایند .

دیدار با آزاده سرافراز سید حسن میرسید برنامه دیگر استاندار قم بود که سرمست در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن سالروز آزادی اسرای دفاع مقدس، ادامه داد: این قشر صبور؛ آزادگی را در دوران اسارت اثبات کردند و حضور این سرمایه‌های ارزشمند در میان مردم و مسئولان قدرشناس مایه دلگرمی و امید است.

در این دیدارها مرتضی حیدری فرماندار قم و سردار هاشمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور داشتند.

دوم تا هشتم شهریورماه سالروز انفجار دفتر نخست‌وزیری به دست منافقان و شهادت مظلومانه شهیدان محمدعلی رجایی و محمدجواد باهنر رئیس‌جمهوری و نخست‌وزیر در سال ۱۳۶۰ به نام هفته دولت نام‌گذاری شده است.

جمعیت ایثارگری استان قم (شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده های ایشان) حدود 70 هزار تن می باشد؛ این استان 6 هزار شهید، 11 هزار و 361 جانباز و 591 آزاده را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.