سردار عبدالرضا آقاخانی پنجشنبه‌شب در دیدار مردمی استاندار قم با مردم منطقه نیروگاه این شهر افزود: با اجرای این طرح ضریب امنیت در این مناطق به‌ویژه در سطح بوستان‌ها افزایش پیدا می‌کند.

وی ادامه داد: با اجرای این طرح و احداث کانکس‌های انتظامی در بوستان‌های منطقه ۲ و ۶ به‌ویژه در فاز دوم بوستان نبوت، ضریب و سرانه‌های امنیتی مردم بیشتر می‌شود.

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم نیروگاه از فرماندهی انتظامی قم، افزایش مباحث و ضرایب ایمنی در سطح بوستان‌های محلی است.

وی همچنین با اشاره به نزدیکی آغاز سال تحصیلی مدارس اظهار داشت: گشت‌های نیروی انتظامی استان هم‌زمان با آغاز سال تحصیلی جدید در قالب طرح مدارس در مناطق ۲ و ۶ شهر قم به اجرا درخواهد آمد.

آقاخانی ادامه داد: طرح مدارس به دلیل بررسی‌های میدانی صورت گرفته در ایام تعطیل سال و به‌ویژه فصل تابستان اجرا نمی‌شود.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: مردم منطقه نیروگاه قم در دوران دفاع مقدس خدمات ارزنده‌ای انجام داده و همواره منشا اتفاق‌ها و اثرهای مثبت فراوانی بوده‌اند.

آقاخانی تاکید کرد: مردم نیروگاه بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ شهید در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب اسلامی کرده و هر اندازه که به این منطقه خدمات‌رسانی شود، نمی‌توان خدمات آن‌ها را جبران کرد.

استاندار قم در سلسه برنامه‌های مستقیم و بی‌واسطه با مردم، با مردم منطقه نیروگاه دیدار کرد و از نزدیک در جریان مطالبات آن‌ها قرار گرفت.

نیروگاه متراکم‌ترین و پرجمعیت‌ترین منطقه قم بیش از ۴۵۰ هزار تن جمعیت دارد و در غرب قم واقع‌شده است؛ بیشتر نقاط این منطقه قدمتی بیش از ۵۰ سال ندارد و مهاجران از قومیت‌های مختلف را در خود جای‌داده است. 

۷۴۰۳ / ۱۱۷۵

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.