به گزارش روز شنبه روابط عمومی استانداری قم بهرام سرمست درحاشیه بازدید از مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد استان قم و در نشستی با مدیران این مرکز، با تبریک چهلمین سالگرد تاسیس جهاد دانشگاهی، بر نقش مراکز پژوهشی و علمی در توسعه و پیشرفت استان در عرصه های مختلف تاکید کرد .

وی  راه اندازی دفتر ارتباط دانشگاه ها و مراکز پژوهشی با استانداری را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: این زمینه همکاری در استانداری قم فراهم شده است و مراکز علمی پژوهشی، می توانند برنامه های بلند مدت تحقیقاتی خود را در راستای اهداف کلان استان برنامه ریزی کنند.

وی دستاوردهای مرکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی واحد قم را قابل توجه دانست و اضافه کرد: این مرکز با توجه به توانمندی های آن می تواند یکی از ظرفیت های استان در جذب گردشگری سلامت باشد .

سرمست با اشاره به دستاوردها و خدمات شاخص این مرکز در زمینه درمان ناباروری، ادامه داد:باید زمینه معرفی بیشتر این مرکز در سطح ملی و بین المللی فراهم شود.

وی قم را یکی از استان های موفق در درمان تخصصی ناباروری دانست و گفت: رویکرد استان حمایت از مراکز تحقیقاتی و پژوهشی فعال در حوزه های مختلف می باشد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد مناسب خبرگزاری ایسنا ابراز کرد: در سال جاری که تحولات سیاسی اجتماعی همچون انتخابات را در پیش داریم، خبرگزاری ها می توانند زمینه افزایش مشارکت مردمی را فراهم کنند.

سرمست دنیای امروز را دنیای ارتباطات دانست و اظهار کرد: اطلاع رسانی به موقع و صحیح و انتشار دستاوردها ابزار قدرت در دنیای امروز است و باید نگرشی سیستمی در این عرصه ایجاد شود.

وی همچنین به نقش جهاد دانشگاهی در ارائه آموزش های کاربردی و مهارتی اشاره وخاطر نشان کرد: مرکز جهاد دانشگاهی  قم جهت برنامه ریزی مباحث آموزشی با دستگاه های اجرایی هماهنگ باشد.

لازم به ذکر است در ابتدای این برنامه، دکتر سرمست استاندار قم به همراه معاونین از واحد های مختلف مرکز ناباروری جهاد دانشگاهی بازدید و از نزدیک در جریان فعالیتهای این‌مرکز قرار گرفت.

۷۴۰۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.