حسین مهری در حاشیه بازدید از این واحدهای صنعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا گفت: سرپرستی بانک صنعت و معدن استان قم در سه سال متوالی، رتبه نخست را در پرداخت رونق تولید داشته است.  

وی خاطرنشان کرد: سال جاری نیز که مزین به سال «رونق تولید» می‌باشد، تاکید بر این بوده است، توجه و تاکید بیشتری بر پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی شود.  

سال ۱۳۹۸ از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان سال «رونق تولید» نام‌گذاری شده است.   

وی بر پایان یافتن طرح‌های نیمه‌تمام به‌ویژه طرح‌هایی که درصد پیشرفت فیزیکی بالایی دارند، تاکید و اظهار کرد: سیاست بانک صنعت و معدن این است که چنین طرح‌هایی را با سرعت بیشتری به بهره‌برداری برساند.   

وی تصریح کرد: درمجموع طرح‌هایی که به بهره‌برداری رسانده‌ایم و یا اینکه در حال بهره‌برداری است، ۲ هزار و ۶۰۰ اشتغال ایجاد کرده‌ایم و انتظار داریم که این طرح‌های نیمه‌تمام در سال جاری به اتمام برسد.

مدیرعامل بانک صنعت و معدن ایران به بازدید خود از تعدادی از واحدهای تولیدی در استان قم اشاره و اظهار کرد: طرح‌های توسعه می‌توانند هم ارزآوری برای کشور داشته باشند و هم مانع خروج ارز از کشور شوند.

وی بابیان اینکه امسال در استان قم هیچ محدودیتی در حوزه پرداخت تسهیلات نداریم، بیان کرد: همیشه در بانک صنعت و معدن به ۲ مساله اشتغال و صادرات اهمیت می‌دهیم.    

استان قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است و شهرک صنعتی شکوهیه به‌عنوان بزرگ‌ترین شهرک صنعتی قم با بیش از یک هزار هکتار مساحت در کیلومتر ۱۲ جاده قدیم قم - تهران واقع‌شده است.  

۷۴۰۶ / ۱۱۷۵  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.