ابوالفضل جمالی عصر چهارشنبه با حضور در خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز قم ایرنا، با تبریک روز خبرنگار ،  رسالت اصحاب رسانه را برای آگاهی رسانی به افکار عمومی را خطیر دانست و گفت: دراین راستا ایرنا به عنوان  رسانه نظام وظیفه بسیار سنگین برعهده داشته و باید به بهترین نحو خدمات نظام اسلامی را انعکاس دهد.  

وی با اشاره به اینکه خبرنگاران باید مشکلات مردم را از نزدیک لمس کرده و آنها را به مسئولان منتقل کنند ، اظهار داشت: خبرنگاران باید فارغ از حب و بغض نقاط قوت فعالیت های انجام شده در استان را تبیین کرده و با نگاهی حرفه ای نقاط ضعفی که وجود دارد را نیز بیان نمایند.

وی افزود:ما از انتقادات مردم در راستای بهبود فعالیتهای  این اداره کل استقبال کرده و انتظار داریم که خبرگزاری جمهوری اسلامی با ارتباط خوبی که با مردم دارد، مشکلات موجود را رصد و آن را انتقال نماید. 

جمالی با تقدیر از خبرنگاران بویژه خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی در انعکاس مشکلات مردم ، اظهار داشت: اداره کل راهداری نیز خدمات گسترده ای را در  استان انجام می دهد که نیاز است تلاش های کارکنان خدوم آن که شبانه روز درحال خدمت به مردم در جاده ها و محورهای مواصلاتی قم می باشند، بیش از پیش انعکاس داده شود.  

جمالی راهدارخانه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قم ، درطول ایام سال به صورت شبانه روزی درخدمت مسافران می باشند و در موقعیت های ویژه نیز با بسیج نیرو و امکانات از هیچ کوششی در جهت حل مشکلات مردم کوتاهی نمی کنند.

۷۴۰۳/ ۶۱۳۳/ 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.