اکبر سلیمیان روز یکشنبه  در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در ابتدا قرار بود این مسیر دسترسی صرفاً برای تردد خودروهای امدادی با ترافیک پایین باشد و با در نظر گرفتن همین مساله نیز این مسیر با نصب تابلو و سایر تجهیزات ایمن سازی شد.

وی اضافه کرد: در سرتاسر مسیر تابلوهای «عبور ممنوع به استثنا خودروهای امدادی» نصب شد و سایر خودروها ملزم بودند حدود ۲ کیلومتر مسیر را طی کنند و از دوربرگردان بعدی به سمت بیمارستان راهی شوند.

وی تاکید کرد: طراحی مسیر دسترسی کنونی برای خودروهای آمبولانس ایمن است، ولی پس از احداث مسیر شاهد تردد انواع خودروی سبک و سنگین از جمله تریلی و تانکر سوخت هستیم.

سلیمیان ادامه داد: بارها تابلوهای «عبور ممنوع به استثنا خودروهای امدادی» در طول مسیر نصب شده است، ولی شهروندان به تابلوها توجه ندارند و این تابلوها بارها توسط برخی افراد سرقت شده است.

وی بیان کرد: زیرسازی محور بر اساس ترافیک و نوع ماشین صورت می‌گیرد و در حال حاضر سه هزار میلیارد ریال برای ایمن سازی این مسیر نیاز می‌باشد.

بیمارستان مجهز امام رضا (ع) که توسط سازمان تأمین اجتماعی برای ارائه خدمات به بیمه شدگان زیر پوشش این سازمان تأسیس شده، به دلیل بعد مسافت و نامناسب بودن موقعیت مکانی، دور از دسترس شهروندان قرار گرفته است.

اصلی ترین راه دسترسی به بیمارستان امام رضا (ع)، محور قم - سلفچگان می‌باشد که مملو از ماشین‌های سنگین است؛ راه دسترسی دوم از بلوار غدیر، مقابل بوستان علوی، انتهای رودخانه و به سمت بیمارستان امام رضا (ع) به طول ۸۰۰ متر، عرض ۳.۵ متر و یک خط رفت است که فرد ناگزیر برای خروج باید همین محور خطرناک ترانزیتی را طی نماید.

۲۰۸۵/ ۶۱۳۳/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.