مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم گفت: برخی موازی کاری ها مانع از تحقق اهداف فرهنگی می شود.
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه قم، ابوالقاسم مقیمی، در هشتادمین جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری در خصوص نام گذاری روز قم عنوان کرد: باید در صدد تقویت هویت قم باشیم تا شهروندان از اینکه اهل قم هستند افتخار کنند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم افزود: روز قم فرصت مهمی برای تقویت هویت بومی و اعتلای فرهنگ عمومی است.
وی اظهار کرد: برخی موازی کاری ها مانع از تحقق اهداف فرهنگی و برنامه ها می شود، اگر وظایف هر یک از دستگاههای فرهنگی مشخص باشد از موازی کاری پرهیز خواهد شد.
مقیمی در مورد سالروز ورود حضرت معصومه (س) به قم گفت: راه‌اندازی کاروان ورود، یکی از اقدامات با ارزشی بود که توسط شهرداری منطقه ۲ قم اجرایی شد و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت؛ همچنین با مشارکت آستان مقدس حضرت معصومه(س) و شهرداری، دهه کرامت نیز در سال 86 کلید خورد.
وی بیان کرد: قم خاستگاه انقلاب اسلامی است و همواره مورد هجمه دشمنان قرار گرفته است و باید نسبت به قم و ظرفیت های آن اهتمام داشت. در قم، ظرفیت های اقتصادی زیادی وجود دارد که معرفی این ظرفیت ها می تواند در رونق و شکوفایی این شهر موثر باشد.
مقیمی گفت: با توجه به برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید استان در آبان ماه سال جاری می توان در معرفی قم نیز اهتمام داشت و سرمایه گذاران را با این شهر و ظرفیت های اقتصادی آشنا کرد.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم عنوان کرد: روز قم باید به یک جریان فرهنگی تبدیل شود و برای آن برنامه ریزی جامعی تعریف کرد؛ می توان با برنامه های مختلف در روز قم موجب شادی مردم و نشاط اجتماعی در سطح شهر شد و با برنامه های میدانی رضایت مردم را افزایش داد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.