معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم گفت: یکی از طلاب جامعه المصطفی فیش کمک ۱ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومانی شیعیان کشور تانزانیا به سیل زدگان ایران را تحویل جمعیت هلال احمر استان قم کرد.
به گزارش ایسنا منطقه قم، به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر قم، امیرحسین علیمردانی اظهار کرد: با وقوع سیل اخیر در ایران، سیل مهربانی و تکریم آسیب دیدگان که در داخل و خارج از کشور آغاز شده همچنان ادامه دارد.
وی افزود: در این راستا جمعی از اتباع سایر کشور‌ها نیز بر اساس وظیفه انسانی خود اقدام به همیاری هموطنان ما در سیل کردند که بر این اساس، دومین فیش واریزی کمک میلیاردی مسلمانان تانزانیا تحویل جمعیت هلال احمر شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: فیش کمک 12/850/000/000 ریالی شیعیان دارالسلام کشور تانزانیا به آسیب دیدگان از سیل های اخیر ایران که به حساب جمعیت هلال احمر واریز شده بود توسط طلبه فعال جامعه المصطفی العالمیه تحویل قم شد.
معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم بیان کرد: پیش از این نیز، کمک‌های مردم ملسمان تانزانیا در قالب فیش کمک به ارزش ۹,۱۵۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال به هلال احمر استان قم تحویل شده بود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.