استاندار قم در دیدار رئیس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی کشور بر ضرورت ارتفاء زیرساخت های مرکز اورژانس استان قم تاکید کرد.
به گزارش ایسنا منطقه قم، به نقل از روابط عمومی استانداری، بهرام سرمست در دیدار دکتر پیرحسین کولیوند رئیس مرکز فوریت های پزشکی کشور، ضمن قدردانی از اقدامات اورژانس قم اظهار کرد: در مناسبت‌هایی همچون عید نوروز و نیمه ی شعبان شاهد خدمات بسیار خوب مرکز فوریت های پزشکی استان قم هستیم.
استاندار قم با بیان اینکه استان قم در شاهراه ۱۷ استان کشور قرار دارد افزود: علاوه بر بار مسئولیت ارائه خدمات پزشکی به شهروندان قم، خدمت رسانی به بیش از ۲۰ میلیون زائر و مسافرین عبوری از محورهای مواصلاتی و همچنین انتخاب قم به عنوان معین استان تهران، بهبود شاخص های خدمات درمانی در قم را به ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل کرده است.
وی با تاکید بر اینکه نیاز به تقویت زیرساخت های مرکز فوریت های پزشکی استان قم داریم افزود: با اعتبارات استانی نمی توانیم این امر را محقق کنیم و باید از ظرفیت های ملی در این راستا بهره گرفته شود.
سرمست با بیان اینکه در بحث اورژانس جاده ای در سال جاری دو پایگاه اورژانس کلنگ زنی شده است ادامه داد: باید پشتیبانی بیشتری برای ارتقاء زیرساخت ها و خدمات اورژانس جاده ای در محورهای مواصلاتی استان قم صورت بگیرد.
استاندار قم گفت: هم افزایی بین دستگاه های امدادی و خدماتی استان قم نیز باید افزایش یابد که این مسئله به صورت استانی مدیریت خواهد شد.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.