به گزارش ایرنا، سید حسن هانی طبایی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته شهر مقدس قم تصریح کرد: تا کنون بیش از 200 هزار شغل در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بوجود آمده است، اما جای کار بسیار بیشتر و گسترده تری دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته بیش از 2 میلیارد تراکنش بانکی را پشتیبانی کرده ایم، توسعه دولت الکترونیک را باعث کاهش هزینه ها و صرفه جویی در منابع دانست و گفت: تمام شبکه های کشور دارای امکانات نسل چهارم اینترنت هستند و این بستر بسیار مناسبی برای کسب و کار است.
وی از رشد سه برابری تولیدات نرم افزاری تلفن همراه خبر داد و گفت: این نرم افزارها با توجه به رشد و ارتقاء استفاده از تلفن همراه در جامعه، می توانند در رفع نیازهای مردم و تسهیل و تسریع در خدمت رسانی به جامعه بسیار موثر باشند.
وی در پایان با اشاره به حاشیه ها و پیامدهای استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در جامعه، تصریح کرد: اگر فضای مجازی را به دست دشمنان بسپاریم، ضربه سختی خواهیم خورد، اما اگر بتوانیم این فضا را به درستی مدیریت کرده و از پیام رسان های داخلی حمایت کنیم، شاهد آثار و برکات آن خواهیم بود.
8146 / 1175
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.