پرتال جدید دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با امکانات جدید و با هدف اطلاع رسانی بهتر و جامع‌تر و با حضور رئیس، معاونین و مدیران این دفتر رونمایی شد.

به گزارش ایلنا از قم، محمدرضا قربان زاده، مدیر پرتال دفتر تبلیغات اسلامی در این مراسم که حجت‌الاسلام احمد واعظی رئیس این دفتر و تعدادی دیگر از معاونان و مدیران کل این دفتر حضور داشتند اعلام کرد: پرتال جدید این دفتر با امکانات جدید و با هدف اطلاع رسانی بهتر و جامع‌تر توسط مدیریت روابط عمومی طراحی و با پشتیبانی مدیریت فناوری اطلاعات راه اندازی شده است.

وی با ارائه گزارشی از عملکرد پرتال دفتر تبلیغات اسلامی گفت: در این پرتال، معرفی و اخبار مربوط به هر یک از بخش‌های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم اعم از معاونت‌ها، مراکز، شعب و نمایندگی‌ها و… به تفکیک آماده شده و مخاطبان با مراجعه به صفحه هر مجموعه، می‌توانند ضمن آشنایی با تاریخچه و اهداف تأسیس و فعالیت‌های آن، از اخبار آن مجموعه آگاهی یافته و همچنین به سایت مجموعه مدنظرشان وارد شوند.

قابلیت‌های جدید پرتال دفتر تبلیغات اسلامی

قربان‌زاده افزود: اخبار همایش‌ها، کنگره‌ها، سمینارها، نشست‌های علمی، کرسی‌های علمی ترویجی و علمی تخصصی، هم اندیشی ها و… در این سایت بارگذاری می‌شود و تلاش شده است تا در قالب جدید، از قابلیت‌هایی همچون شبکه‌های پیام رسان، فیلم، صوت و بنر رویدادها برای معرفی بیشتر سازمان به مخاطبان بهره گیری شود.

وی با بیان اینکه این پرتال یکی از درگاه‌های پربازدید دفتر تبلیغات اسلامی است گفت: ویژه نامه‌های ملی و مذهبی با قابلیت pdf نیز یکی از بخش‌های جدید ایجاد شده می‌باشد که تلاش شده است تا ویژه نامه‌هایی برای مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی در دسترس علاقه مندان قرار گیرد تا بتوانند به عنوان یک محتوای تبلیغی از آن بهره بگیرند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.