به گزارش روز سه شنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه قم، درنامه سردار غلامرضا احمدی که توسط حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری، مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه قم به آیت الله مکارم شیرازی تقدیم شد، آمده است: پیرو تجمع طلاب حوزه علمیه درتاریخ 25 مردادماه در مدرسه فیضیه و حواشی پیش آمده در این تجمع و بیانیه حضرتعالی دراین باره،ضمن تشکر و قدردانی از پیگیریها و توجهات جنابعالی، درمورد بندی از بیانیه که خواستار روشن شدن موضوع حضور نیروهای سپاه در این تجمع شدید، مطالبی به استحضار حضرتعالی می رساند.سپاه در شکل گیری و برگزاری این تجمع هیچگونه نقشی نداشته و هیچ یک از نیروهای این نهاد در این برنامه حضور نداشتند.
نامه ادامه یافته است: تصاویری که در بعضی رسانه ها از حضور اعضاء سپاه در این برنامه منتشرشده مربوط به مراسم دیگری بوده و انتشار این عکسها اقدامی ناشیانه در راستای تخریب نهاد مقدس سپاه بوده است.
در این نامه آمده است: با کمی بررسی مشخص می شود که مراسم فوق در حسینیه مدرسه فیضیه برگزار شده ولی این تصاویر مربوط به تجمعی درحیاط مدرسه و درتاریخی دیگر می باشد. دراین راستا کلیه اسناد اعم از عکس های خبری و فیلمهای ضبط شده موجود می باشد که درصورت صلاحدید ارائه خواهد شد.
در این نامه بیان شده است: قطعا این اقدام، حرکتی از سوی عناصر کینه توز در راستای پروژه سپاه هراسی بوده و هدفی جز تخریب این سربازان فداکار نظام مقدس جمهوری اسلامی ندارد.
نامه ادامه پیدا کرده است: سپاه نیز به عنوان مدعی در این قضیه خواهان برخورد قاطع با شایعه سازان و عوامل تخریب نهادمقدس سپاه بوده و از معظم له تقاضا دارد در این شرایط خطیر که دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی به دنبال تضعیف نظام و نهادهای انقلابی هستند مانند همیشه از فرزندان انقلابی خود در سپاه حمایت و عناصر نفوذی و بدخواهان را ناکام نمایید.
تجمع طلاب و روحانیان حوزه علمیه قم باموضوع مطالبه عدالت اقتصادی، پنجشنبه هفته گذشته با شعار «روحانیت هم درد و همراه مردم» در مدرسه فیضیه برگزار شد که وجود پلاکاردهایی با مضامین تهدید مسئولان در آن، واکنش هایی به همراه داشت.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.