به گزارش ایرنا، مرتضی حیدری روز دوشنبه در جلسه شورای اداری بخش مرکزی در سالن جلسات فرمانداری قم افزود: حفظ حرمت مردم مهم‌ترین مسئله‌ای بوده که باید به آن توجه کرد در 40 سال گذشته به ‌غیر از مردم هیچ فرد یا کشوری به کمک نظام نیامده است.
وی اظهار داشت: در وضعیت کنونی مردم نیازمند دلداری و تحلیل درست بوده و نباید با برخی مواضع گیری اشتباه آب در آسیاب دشمن ریخته شود.
حیدری در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بدون برنامه‌ریزی دقیق هیچ اقدامی به سرانجام درستی نمی‌رسد، دستگاه‌های استانی با مستندسازی، دستاوردهای خود را به مردم معرفی کرده و نظرات آنان را نیز در این مسئله مستند و مورد توجه قرار دهند.
وی با تأکید برافزایش خدمات‌رسانی به مردم گفت: مدیران باید از هرگونه نارضایتی مردم پرهیز کنند.
فرماندار قم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: فضای مجازی در اختیار دشمنان بوده وصرفاً به نقاط ضعف نظام پرداخته و ازکنار خدمات دولت و نظام به‌راحتی عبور می‌کند، متأسفانه برخی دولت و نظام را متهم به کم‌کاری و عدم ساماندهی مشکلات مردم می نمایند.
وی تأکید کرد: هجمه اصلی مشکلات کشور امروز بر دولت مترتب بوده و آن را در ساماندهی و کنترل شرایط مورد انتقاد قرار می‌ دهند درحالی‌که در شرایط جنگی دیگر تفاوتی بین هیچ‌کدام از قوای سه‌گانه و مردم وجود ندارد.
حیدری ابراز کرد: دولت مجموعه تمام دستگاه‌های اجرایی در سطح استان‌ها بوده بنابراین اگر اشتباه و یا کم‌کاری صورت گرفته باید جبران شود اما نباید با برخی سخنان و مواضع فرصت را در اختیار دشمنان قرار بدهیم.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری ، آرایش دشمن در شرایط فعلی جنگی است که البته شیوه و روش جنگ کنونی با 40 سال گذشته تفاوت پیداکرده و به حوزه اقتصاد رسوخ پیداکرده است.
7403/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.