به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی قم، داوود طلوعی در گفت و گویی، افزود: با شروع سال 1398 پیمانکار بلوار امام علی(ع) پردیسان مشغول انجام کار می ‌باشد و با رفع برخی معارضات و موانع، عملیات اجرایی سرعت بیشتری گرفته است.
وی اضافه کرد: بخش‌ های قابل‌ توجهی از بلوار امام علی(ع) پردیسان آماده اجرای اسفالت است که در روزهای آینده با مساعد شدن شرایط آب‌ و هوایی، اجرای آسفالت آغاز می شود.
وی گفت: تاکنون 70 میلیارد ریال برای احداث بلوار امام علی(ع) پردیسان قم هزینه شده است.
بلوار امام علی(ع) انتهای کانال و نرسیده به میدان شهرداری در منطقه پردیسان است؛ مرحله اول این بلوار حدود 6 سال قبل افتتاح شده است و مرحله دوم آن، این بلوار و مسکن مهر را مستقیم به محور کهک- قم و بلوار امام صادق (ع) متصل می کند.
وی خاطرنشان کرد: شوارع محله 6 پردیسان نیز سال گذشته توسط این اداره کل احداث و تکمیل‌ شده است و همشهریان در حال استفاده و بهره‌ برداری از آن هستند.
پردیسان در منطقه هشتم شهرداری و در جنوب غربی شهر قم واقع شده است، این منطقه در سال 1377 توسط وزارت مسکن و شهرسازی وقت تاسیس و در سال 1390 به یکی از مناطق شهرداری قم تبدیل شد.
طلوعی همچنین در زمینه مسکن مهر و چشم ‌انداز این حوزه در سال جاری، بیان کرد: تعداد کل تعهد استان برای احداث مسکن مهر در کلانشهر قم 43 هزار و 504 واحد است و تاکنون 42 هزار و 620 واحد آن تکمیل و افتتاح شده است.
وی با اشاره به این‌که 295 واحد در سال 97 افتتاح شد، افزود: از تعداد تعهد کل استان، 884 واحد باقی مانده که 600 واحد آن در مراحل قضایی و 284 واحد نیز در مرحله ساخت و تکمیل می ‌باشد.
وی ادامه داد: 284 واحد باقی مانده که در مرحله تکمیل است، شامل طرح 256 واحدی تعاونی مسکن مروارید سازان نوین و همچنین 28 واحد از طرح تعاونی پیشگامان توسعه مسکن است.
به گفته معاون اداره کل راه و شهرسازی قم، با تکمیل و تحویل 284 واحد باقی ‌مانده از مسکن مهر، در سال 1398 امیدواریم شاهد جشن پایان مسکن مهر استان باشیم.
/2085/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.