به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار عبدالرضا آقاخانی در گفت و گویی اظهار داشت: با تمرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر قم بر عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر مشخص شد یکی از قاچاقچیان مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه کامیون بنز مقادیر قابل توجهی مواد مخدر از نوع حشیش را از یکی از استان های جنوبی کشور به پایتخت منتقل و از حوزه استحفاظی استان عبور کند.
وی افزود: موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی، کنترل خودروهای عبوری از محورهای مواصلاتی قم آغاز شد.
فرمانده انتظامی قم اعلام داشت: باهوشیاری ماموران خودروی مذکور در اتوبان قم -کاشان شناسایی و توقیف شد و 2 تن در این رابطه دستگیر شدند.
آقاخانی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته از خودروی توقیف شده مقدار 94 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع حشیش در قالب 92 بسته کشف شد.
فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.

** دستگیری سارقان حرفه ای
رئیس پلیس آگاهی قم نیز از دستگیری سارقان حرفه ای غیر بومی منزل در این استان خبر داد.
سرهنگ احمد کرمی در گفت وگویی اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت منزل در استان، شناسایی و دستگیری سارق و یا سارقان احتمالی با جدیت در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.
وی گفت: در بررسی های اولیه صورت گرفته مشخص شد مالباخته حین بازگشت به منزل متوجه تخریب در کرکره ای پارکینگ،گاو صندوق و سرقت اموالی از قبیل طلاجات، مدارک شخصی به ارزش تقریبی سه میلیارد ریال و یک دستگاه خودرو سواری چانگان شده است.
کرمی ادامه داد: کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان بلافاصله پس از اطلاع از موضوع، تحقیقات بیشتر را در این زمینه آغاز کردند.
رئیس پلیس آگاهی قم اضافه کرد: ماموران پی بردند سارق که اهل یکی از استان های غربی کشور بوده سابقه حمل و نگهداری یک قبضه سلاح کلت کمری به صورت غیرمجاز را در پرونده خود داشته است.
کرمی بیان داشت: در ادامه کارآگاهان پلیس آگاهی قم با اخذ نیابت قضایی، متهم را در زادگاهش دستگیر و به استان منتقل کردند.
وی ابراز داشت: در بازجویی های پلیس آگاهی، نامبرده به پنج فقره سرقت منزل در سطح استان با همدستی یک تن از سارقان سابقه دار دیگر با استفاده از یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی قم تصریح کرد: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضایی معرفی که با صدور قرار قانونی مناسب روانه زندان شدند.
7405/ 6133/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.